ΣΙΝΕ

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Ρίμπο: Κομμάτι της ιστορίας

Ρίμπο: Κομμάτι της ιστορίας
Την χαρά του που επέστρεψε στην Ελλάδα και αποτελεί μέρος της ιστορίας του ελληνικού ποδοσφαίρου εξέφρασε ο Ριβάλντο, ο οποίος μίλησε για τον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ!
«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι πάλι εδώ», τόνισε αρχικά ο Ρίμπο και πρόσθεσε: «Είμαι ευτυχισμένος για το βραβείο και ιδιαίτερα χαρούμενος που αποτελώ κομμάτι της ιστορίας του Ελληνικού ποδοσφαίρου» είπε ο Βραζιλιάνος μετά τη βράβευση του στην εκδήλωση για τις χρυσές 11άδες.

Όσο αφορά το πέρασμα του από τον Ολυμπιακό, αλλά και την ΑΕΚ, ο Βραζιλιάνος σούπερ σταρ επισήμανε:

«Έχω πολύ καλές αναμνήσεις από την χώρα αυτή. Λατρεύω την Ελλάδα και εγώ και η γυναίκα μου. Τρια παιδιά κάναμε εδώ και είμαι χαρούμενος όποτε επιστρέφω. Στον Ολυμπιακό έχω καλές αναμνήσεις από τον κόσμο γιατί πέτυχα πολλά και με βοήθησε σε δύσκολες στιγμές, αλλά το ίδιο καλές αναμνήσεις έχω και από την ΑΕΚ που επίσης ο κόσμος με αγάπησε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: