ΣΙΝΕ

Δευτέρα 5 Απριλίου 2010

Αλκαίος: Δεν έχει μιλήσει με την μητέρα του 12 χρόνια

Αλκαίος: Δεν έχει μιλήσει με την μητέρα του 12 χρόνια
Για τη σχέση του με τη μητέρα του μίλησε ο Γιώργος Αλκαίος σε πρόσφατη συνέντευξή του.

Ο τραγουδιστής αποκάλυψε ότι έχει να μιλήσει με τη μητέρα του σχεδόν 12 χρόνια.
«Η μητέρα μου δεν ξέρει ότι θα πάω στη Eurovision. Δεν έχω επαφές με τη μητέρα μου. Έχουμε να μιλήσουμε ουσιαστικά δώδεκα χρόνια. Η τελευταία φορά που συναντηθήκαμε ήταν όταν ήμουν 26 χρόνων, όταν έτυχε να κάνω μια συναυλία στη Βοστόνη. Μέχρι τότε δεν γνώριζε καλά καλά τι δουλειά κάνω και πίστευε ότι είμαι σε κάποιο συγκρότημα.
Όταν ήρθε και είδε έξω από το στάδιο αφίσες με τη φωτογραφία μου, έπαθε σοκ. Εκείνη την περίοδο, γνωρίστηκα και με τα αδέλφια μου και κατάλαβα ότι από τη συνάντησή μας αυτή ταρακουνήθηκε όλη η οικογένεια. Υποσχέθηκα, λοιπόν, στον εαυτό μου ότι θα επικοινωνήσω και πάλι μαζί της, όταν πια ενηλικιωθούν τα αδέλφια μου και θα μπορούμε να μιλήσουμε ως μεγάλοι άνθρωποι.
Βέβαια, κάποιες στιγμές σκέφτομαι ότι ίσως το γεγονός ότι θα πάω στη Eurovision θα ήθελα να το ξέρει, γιατί θα ήθελε να με δει πάνω στη σκηνή την ώρα που θα τραγουδάω για την Ελλάδα και θέλω να της τηλεφωνήσω» αναφέρει με νόημα ο γνωστός τραγουδιστής.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: