ΣΙΝΕ

Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Το Κύπελλο βάφτηκε «πράσινο» και ο Παναθηναϊκός έγινε νταμπλούχος (video)

 
Χρειάστηκε να περάσουν έξι χρόνια από το 2004 για να πανηγυρίσει ο Παναθηναϊκός τίτλους.
Οι «πράσινοι» νίκησαν τον Αρη 1-0 στον 68ο τελικό του Κυπέλλου στο ΟΑΚΑ και μαζί με την κατάκτηση του πρωταθλήματος είναι πλέον νταμπλούχοι Ελλάδας 2010!
Με καταπληκτικό γκολ του Λέτο στο 64', το «τριφύλλι» έφτασε στις 17 «κούπες» και 8 νταμπλ, ενώ αντίθετα, οι «κίτρινοι» έμειναν για τέταρτη συνεχή φορά με άδεια χέρια.

5 σχόλια:

Ἀχιλλεῦς είπε...

Με τοσο σπρωξιμο που εφαγαν.

COSTANTINOS είπε...

ρε κοντοπατριωτη ημαρτον τη μου εβαλες τους μαλακες ?εμενα παντως δεν με διακατρεχει κανενα φιλαθλο πνευμα
και πιστευω οτι ειμαι υπερ του δεοντος καλαισθητος ωστε να βλεπω τον μπουχεσα με τον πουρο και τον θανασαρα με τις γραβατες απο τα πανυγηρια

VATOLAKKIOTIS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΓΑΥΡΟΙ!!!
ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝΕ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΑ ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ. ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΩΝ/ΝΕ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΡΕ. ΦΕΤΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!!! ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΘΑ ΠΑΜΕ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΟΥΧΕΣΕΣ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ. ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ.

COSTANTINOS είπε...

εγω σαν μπασκετικος οπαδος φιλαθλος παρτο οπως θελεις στο μπλογκ μου εγραψα το μυνημα της ημερας
μπες και διαβασε το
θα καταλαβεις
οσο για τον θειο που λες κατ εμε μπακαλης
να τσακιστει και να ξεκουμπιστη
θα εχουμε να πουμε πολλα

VATOLAKKIOTIS είπε...

ΟΚ ΚΩΝ/ΝΕ ΤΟ ΕΙΔΑ. ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ!!!