ΣΙΝΕ

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Αθλητικές ματιές.....του Φώτη Μπαζάκα


- Πάει και ο 2ος ο Πορτογάλος. Πήρε παπούτσι κι αυτός.
- Λες να μας προετοιμάζουν για την πώληση του Βιερίνια;
- Ρε τι κάνει ο Γιουβαρλάκης. Μεγάλος ανακατωσιάρης....
- Δημήτρη μου, Δημήτρη μου, μου τό' κλεισες το σπίτι μου.
- Για να καταλάβω κι εγώ βρε παιδιά. Τελικά ο Σαλπιγγίδης είναι αμείλικτος επαγγελματίας που αφήνει τον ΠΑΟΚ στον...
οποίο γαλουχήθηκε ποδοσφαιρικά και πηγαίνει στον Παναθηναϊκό για να βγάλει περισσότερα χρήματα;
- Ή μήπως είναι συναισθηματικός ποδοσφαιριστής που δεν αντέχει μακριά από την αγαπημένη του ομάδα και φέρνει... Τούμπα την ζωή του, επιστρέφοντας στη Θεσσαλονίκη;
- Ούτε η Βουγιουκλάκη με τον Παπαμιχαήλ δεν είχε τόσα προβλήματα στην ταινία «Δημήτρη μου Δημήτρη μου». 
- Εκεί που καθόταν στον ΠΑΟΚ και έπαιζε την μπαλίτσα του, άκουσε πράσινες... σειρήνες: «Δημήτρη ντερμπεντέρη μου εσένα θέλω ταίρι μου, δικά σου όλα τα ακίνητα και βίλα κι αυτοκίνητα». Τι να κάνει κι ο Σαλπιγγίδης; Υπέκυψε κι υπέγραψε.
- Το αίμα νερό δεν γίνεται. Αφήνει τον νταμπλούχο Παναθηναϊκό και ετοιμάζεται να ντυθεί στα ασπρόμαυρα και πάλι.
- Ο Ζαγοράκης τον θέλει σαν τρελός τον Σαλπιγγίδη στην ομάδα. 
- Με αυτά που βλέπει ετοιμάζεται να τραγουδήσει την επόμενη στροφή του άσματος: «Δημήτρη μου λεβέντη μου καημός είσαι και γλέντι μου, το γέλιο μου το κλάμα μου, ντροπή μου και ρεκλάμα μου».
- Το ξαναζεσταμένο φαγητό, μπορεί να ικανοποιεί την πείνα, αποτελεί όμως λύση ανάγκης και δεν είναι πρώτη επιλογή.
- Ο δεύτερος γάμος με την ίδια γυναίκα μοιάζει περισσότερο με ανέκδοτο, παρά με ένωση ψυχών και σωμάτων.
- Ο Ζαγοράκης πάντως έχει πάρει απόφαση να ρισκάρει, παίρνοντας τον Σαλπιγγίδη στην ομάδα. Κι ας τραγουδήσει στο τέλος: «Δημήτρη μου, Δημήτρη μου, μου το΄κλεισες το σπίτι μου, μου το΄κανες οικόπεδο γιατί είσαι ομορφόπαιδο».
- ΄Αγγελο θέλουμε εμείς. Αλλά ξέχασα μιλάει περισσότερο απ' όσο πρέπει.
- Δεν αμφέβαλλε ποτέ κανείς για Θανάση ότι φοράει παντελόνια. Αλλά τις γραβάτες τι θέλει και τις φοράει;
- Μαγκιά του 10Κάτε που παραδέχτηκε ότι τον έφαγε ο Αντωνίου. Δεν ακούς σήμερα καλή κουβέντα για τον διευθυντή ποδοσφαίρου του ΠΑΟ.
- ΄Οχι μόνο απορρίπτει την πρόταση Μαρινάκη ο Κόκκαλης, αλλά ετοιμάζεται να απαντήσει με παίκτες και προπονητή. Ποιος τον ακούει πάλι τον Σάββα.
- Κι αυτός ο Μαρινάκης τι επιμένει να δει τον Κόκκαλη και να του μιλήσει; Ας του τα πει τηλεφωνικά μέσω Δουκάκου.
- Η αλήθεια είναι ότι είχαμε πολλά να ρωτήσουμε τον Θανάση μετά το ΔΣ, αλλά ακούγοντάς τον να λέει ότι έχει οκάδες καρύδια, δεν θέλαμε να του τα σπάσουμε.
- ΄Οποιος ισχυρίζεται ότι υπάρχει κίνδυνος να μείνει ακυβέρνητος ο ΠΑΟ, πραγματικά πολύ θα θέλαμε να ξέρουμε που στηρίζει την αισιοδοξία του.
- Είναι τέτοιο το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει η ΠΑΕ ΠΑΟ, που δεν χωράει άλλη αναβολή. Πρέπει άμεσα να βρεθεί μια διάλυση.
- Πληροφορούμενος όσα συνέβησαν στο ΔΣ, ο Πατέρας επανέλαβε ότι δεν θέλει τον διχασμό. Τουλάχιστον ώσπου να επανέλθει στην προεδρία.
- ΄Οταν λέμε ότι άστραψαν και βρόντησαν στην προπόνηση του μπάσκετ οι Αγγελόπουλοι, είναι προφανώς σχήμα λόγου. Ο ένας άστραψε κι ο άλλος βρόντησε.
- Δικαίως αναρωτιέστε τι σόι ΔΣ ήταν αυτό χωρίς Παύλο και Πατέρα. Σαν Ζίμενς χωρίς Μαντέλη και Τσουκάτο.
- Κι αφήστε τις υπερβολές ότι σκέφτονται Τζίγκερ οι οπαδοί και βγάζουν εξανθήματα. Αρκούν και τα συνθήματα.
- Επιτέλους, επεισόδια και στο χάντμπολ. ΄Ηταν για χρόνια αδικημένο αυτό το άθλημα.
- Ελλάς το μεγαλείο σου λοιπόν. ΄Εγινε το 2010 η άλωση της Λαμίας.
- Μ' άρεσε που η Αστυνομία, δήλωσε ότι ελέγχει την κατάσταση.
- Βρε, καταργήστε όλα τα φάιναλ φορ, να ησυχάσουμε... 
- Ακόμα κάποιοι να καταλάβουν, ότι η μανία των χούλιγκαν δεν έχει όρια και δεν ξεχωρίζει αθλήματα!
- Είδαν την Ν. Κορέα Ρεχάγκελ, Τοπαλίδης..
- Και μετά ... κρύφτηκαν.
- Πού να βρεις τα μαντζούνια που παίρνουν οι σχιστομάτηδες!!
http://fotisbazakas.blogspot.com/2010/05/blog-post_1088.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: