ΣΙΝΕ

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

'Ιέρο': Έκλεισε ο κύκλος μου, όλα τα ωραία τελειώνουν


'Ιέρο': Έκλεισε ο κύκλος μου, όλα τα ωραία τελειώνουνΤις πρώτες του δηλώσεις μετά την αποχώρησή του από τον Ολυμπιακό έκανε ο Ιεροκλής Στολτίδης, στην κάμερα του 'Sport TV', σχολιάζοντας ότι σε όλα τα ωραία κάποτε μπαίνει ένα τέλος.
Ο πεπειραμένος άσος μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό αμέσως μετά την αποχώρησή του από τα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός, όταν και ενημερώθηκε ότι δεν ανανεωθεί το συμβόλαιό του και σχολίασε:

 «Στον Ολυμπιακό έζησα φοβερές στιγμές. Δυστυχώς, όμως, όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Μετά από επτά χρόνια ο κύκλος μου στον Ολυμπιακό κλείνει. Θα θυμάμαι τους τίτλους, τα μεγάλα παιχνίδια και.... κυρίως τον κόσμο της ομάδας. Από τη μεριά μου νομίζω πως έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα για να βοηθήσω την ομάδα».

«Αισιόδοξος για ΟΣΦΠ, μην ανησυχεί ο κόσμος»
Ο 'Ιέρο' αναφέρθηκε και στο μέλλον του συλλόγου, στέλνοντας μήνυμα στον κόσμο της ομάδας ότι το μέλλον θα είναι πολύ καλύτερο: «Είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον του Ολυμπιακού. Πιστεύω πως θα ενισχυθεί αρκετά. Δεν χρειάζεται να ανησυχεί ο κόσμος».
http://www.sportdog.gr/v3/article.aspx?id=137375

Δεν υπάρχουν σχόλια: