ΣΙΝΕ

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Πάνω από 4000 στην πρώτη της ΑΕΛ

Γεμάτη συναισθήματα ήταν η ‘πρώτη’ προπόνηση της νέας χρονιάς για την ΑΕΛ, η τελευταία στο στάδιο Αλκαζάρ, παρουσία τεσσάρων και πλέον χιλιάδων Λαρισαίων φιλάθλων που έδωσαν δυναμικό παρών και έστειλαν από την πλευρά τους το δικό τους μήνυμα.
Η ΑΕΛ που ξεκίνησε χωρίς τους Νίκο Νταμπίζα και Στέλιο Βενετίδη, που εξασφάλισαν άδεια από τη χθεσινή προπόνηση, έδειξε να μπαίνει δυναμικά στη νέα χρονιά στην οποία οι στόχοι της είναι ούτως ή άλλως υψηλοί. Εκτός των δύο αυτών οι Αρκάντιους Μάλαρζ, Θοδωρής Τριποτσέρης, Σαλίμ Τουάμα, Ρούντι Σκάτσελ, Δημήτρης Μπαλής, Πέτρος Μπαιμάκης, Κώστας Μπανούσης, Γιώργος Λύτρας και Θανάσης Μάγγος ειδοποιήθηκαν ότι δεν....

υπολογίζονται για τη νέα χρονιά και βρίσκονται σε διαδικασία αναζήτησης ομάδας.
Νίκος Καρανίκας
Είμαι πολύ ικανοποιημένος που έχω υπογράψει συμβόλαιο με την ομάδα της γενέτειράς μου και στόχος μου είναι να καθιερωθώ μέσα από τη σκληρή δουλειά στην ΑΕΛ και να παίξω στο νέο γήπεδο που είναι το όνειρο για κάθε νέο ποδοσφαιριστή της Λάρισας.
Αντώνης Βούζας
Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος γιατί ένα παιδικό μου όνειρο έγινε πραγματικότητα. Το μόνο που σκέφτομαι είναι να δουλέψω πολύ και να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνεται.  

Βασίλης Ρέντζας
Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην ομάδα. Ευχαριστώ τον κ. Παπακώστα που με επέλεξε για να είμαι μέλος αυτής της ομάδας και στόχος μου είναι να παίξω σε αυτή την ομάδα και να κάνω χαρούμενο τον κόσμο της ΑΕΛ. 

Χρήστος Μπαταβάνης
Είμαι πολύ χαρούμενος που γίνομαι μέλος της αγαπημένης μου ομάδας. Είμαι ευτυχισμένος γιατί θα συνδυαστεί και με ένα νέο γήπεδο που θα δώσει ένα έξτρα κίνητρο στον κόσμο της ομάδας. Ξέρω ότι είναι πολύ μεγάλος ο συναγωνισμός ώστε να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου. Χρειάζεται υπομονή και επιμονή για να κερδίσω μία θέση βασικού. 

Γιώργος Αμπάρης
Η πρόταση της ΑΕΛ με κάλυψε απόλυτα και σε αγωνιστικό αλλά και σε οικονομικό επίπεδο. Η ΑΕΛ είναι μία μεγάλη ομάδα και πάντα ήθελα να παίξω σε αυτήν τα έφερε έτσι η ζωή που αυτό έγινε πραγματικότητα. Επίσης ένα κίνητρο που επέλεξα την ΑΕΛ είναι το νέο γήπεδο γιατί δίνει το κάτι παραπάνω στην ομάδα, ενώ το μεγαλύτερο κίνητρο ήταν ο φίλαθλος κόσμος της, ο οποίος με τη συμπαράστασή του ωθεί τον παίκτη να δίνει το 100% των δυνατοτήτων του.
Στάθης Ταυλαρίδης
Νιώθω πολύ χαρούμενος αλλά και κάπως περίεργα γιατί μετά από εννέα χρόνια στο εξωτερικό επέστρεψα στην Ελλάδα. Η ΑΕΛ είναι μία πολύ μεγάλη ομάδα και η επιλογή ήταν μετά από ιδιαίτερη σκέψη και επιλογή καρδιάς. Έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο για να έρθω στην ΑΕΛ και το νέο γήπεδο αλλά και ο τρόπος που με προσέγγισε η ομάδα και με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον κ. Πηλαδάκη που μ’ έφερε στην ομάδα. Ξέρω που έρχομαι, είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα μπροστά το νέο γήπεδο και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά στο τέλος. Αυτό που μπορεί να περιμένει ο κόσμος από μένα είναι ότι θα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και ελπίζω να με αγαπήσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
http://www.sportlarissa.gr/images/stories/AEL10/diafores_ael/proti6.jpgΓιάννης Παπακώστας
Είναι η πρώτη μας προπόνηση για τη νέα χρονιά και θα προσπαθήσουμε να βάλουμε τις βάσεις για να κάνουμε μία ομάδα υψηλών απαιτήσεων. Οι απαιτήσεις του κόσμου αλλά και το νέο γήπεδο μας οδηγούν να κάνουμε πολύ καλές προσθήκες, προσεκτικές επιλογές παικτών υψηλού επιπέδου συν την προσθήκη των νέων παικτών που έχουν προοπτική. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε αναζήτηση μεταγραφών, που είναι υψηλοί έτσι ώστε να ξεκινήσουμε πολύ δυνατά το πρωτάθλημα. Κινητήριος δύναμη θα είναι ο κόσμος μας και το νέο γήπεδο για να μπορέσουμε να επιτύχουμε τους στόχους μας.
Κώστας Πηλαδάκης
Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος ξεκινάμε με αισιοδοξία. Έχω μία αίσθηση ότι ο συνδυασμός του νέου γηπέδου με το ρόστερ που αισιοδοξώ ότι δημιουργήσουμε θα μας οδηγήσει στην καλύτερη χρονιά από τότε που ήρθα στην ΑΕΛ. Ο κόσμος, το γήπεδο και το ρόστερ είναι τα συστατικά που θα μας οδηγήσουν στην επιτυχία και στόχος μας είναι να πρωταγωνιστήσουμε σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος και όχι μόνο στις τελευταίες αγωνιστικές και να έχουμε μία σταθερή πορεία για να μπορούμε να είμαστε στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας. Δεν έχουμε συνηθίσει καθόλου να ψάχνουμε μεταγραφικά και ελπίζουμε τις επόμενες ημέρες να έχουμε κάποιες εξελίξεις. Ο σχεδιασμός έχει ξεκινήσει πάρα πολύ νωρίς φέτος από οποιαδήποτε άλλη χρονιά και το νέο γήπεδο μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε κάτι παραπάνω απ’ ότι είχαμε προγραμματίσει. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος από την κίνηση των διαρκείας αλλά το μήνυμα που θέλουμε να δώσουμε είναι ότι η ΑΕΛ είναι μέρος της ζωής μας και ο κόσμος θα πρέπει να είναι παρόντες σε όλα τα ματς και όχι μόνο στα ντέρμπι.
(sportlarissa)

Δεν υπάρχουν σχόλια: