ΣΙΝΕ

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Ριέρα: «Ήρθα γιατί ήθελα να είμαι πρώτος» (video)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Την υπόσχεση να δουλέψει σκληρά για να βοηθήσει τον Ολυμπιακό να κατακτήσει τίτλους έδωσε ο Άλμπερτ Ριέρα. «Ήρθα γιατί ήθελα να είμαι πρώτος. Πιστεύω ότι όλοι γνώριζαν πως είχα κάποιες προσφορές από άλλες χώρες και άλλους συλλόγους, αλλά εμένα η φιλοδοξία μου είναι να τερματίζω πρώτος και να κερδίζω τίτλους», δήλωσε ο Ισπανός άσος στο...

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ
ΣΚΑΪ.
 Η συνέντευξή του:
Καλώς ήρθες στην Αθήνα! Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις στην Αθήνα, από τους φιλάθλους που σε περίμεναν στο αεροδρόμιο;
«Πρέπει να πω ότι ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που είχα τέτοια υποδοχή από τον κόσμο. Νομίζω ότι είναι πολύ καλό, όχι μόνο για μένα, αλλά για όλο τον κόσμο αυτός ο ενθουσιασμός, η φιλοδοξία που έχει ο κόσμος αυτή την στιγμή.


Μπορώ να δω στον κόσμο πόσο πολύ θέλει το πρωτάθλημα, και νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό για το σύλλογο. Είμαι εδώ, σε αυτή την ομάδα, για να βοηθήσω να κερδίσει το πρωτάθλημα, αυτό είναι το πιο σημαντικό».
Θέλεις να τους υποσχεθείς κάτι;
«Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι δουλειά. Αυτό είναι κάτι για το οποίο μπορώ να υποσχεθώ. Δουλειά από την αρχή μέχρι την τελευταία στιγμή που θα είμαι εδώ, αυτό είναι το σίγουρο. Παίζω αρκετά χρόνια, είμαι 28 χρονών, έχω παίξει πολλά παιχνίδια και ξέρω ότι δεν μπορώ να πω πως θα παίξω έτσι η αλλιώς.
Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ποιότητα και πιστεύω πως μπορώ να βοηθήσω την ομάδα να πάρει τον τίτλο, που είναι το πιο σημαντικό. Θέλω να τους ευχαριστήσω όλους για αυτή την μεταγραφή, όλο τον κόσμο όλους τους φιλάθλους και θα τους δείξω ότι όλη αυτή η φιλοδοξία που μου έδειξαν, εγώ θα τη δείξω στο γήπεδο, εκεί που μπορώ να μιλήσω. Έτσι απλά τώρα θέλω να πω ευχαριστώ».
Σε ήθελαν στον Ολυμπιακό και τώρα είσαι εδώ στην Αθήνα. Ποια πράγματα πιστεύεις είναι που σε έπεισαν από τον Ολυμπιακό για να έρθεις εδώ στην Αθήνα;
«Το πιο σημαντικό για μένα είναι ότι είναι ο πρώτος σύλλογος εδώ, για μένα είναι ο πρώτος σύλλογος στην Ελλάδα και ήρθα γιατί ήθελα να είμαι πρώτος. Πιστεύω ότι όλοι γνώριζαν πως είχα κάποιες προσφορές από άλλες χώρες και άλλους συλλόγους, αλλά εμένα η φιλοδοξία μου είναι να τερματίζω πρώτος και να κερδίζω τίτλους.
Αυτή τη στιγμή δεν ήθελα να μείνω στο πρωτάθλημα που έπαιζα, άρα αυτό είναι το αντικείμενο μου τώρα, είναι αυτό που θέλω αυτή τη στιγμή και είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να το κάνουμε με αυτή την ομάδα. Έχουμε πολύ καλή ομάδα φέτος, πολύ καλό προπονητή, πολύ σημαντικό σύλλογο, τον πιο μεγάλο στην χώρα και είναι αυτό που θέλω να πω: Είμαι εδώ γιατί γνωρίζω πως ερχόμουν στον κορυφαίο σύλλογο στην Ελλάδα».
Μίλησες με τον αδερφό σου τον Σίτο, σου είπε πράγματα για την Ελλάδα;
«Ναι ξέρω μερικά πράγματα για την Ελλάδα, για την Αθήνα, για την ζωή εδώ, μοιάζει περισσότερο σαν την Ισπανία, έτσι πιστεύω ότι θα είμαι σαν το σπίτι μου εδώ. Δεν θα χρειαστώ καθόλου προσαρμογή, θα είμαι έτοιμος από την αρχή για να παλέψω, να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ».
Ποιο ήταν το κλειδί για να επιλέξεις τον Ολυμπιακό να συνεχίσεις την καριέρα σου;
«Το να τερματίσω πρώτος. Είμαι ήδη σε μία πολύ σημαντική ομάδα στην Ευρώπη, αλλά θέλω να τερματίσω πολύ ψηλά, στις σημαντικές ομάδες της Ευρώπης, είναι πολύ σημαντικό για μένα. Φυσικά αυτή τη χρονιά δεν παίζουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ αλλά είμαι σίγουρος ότι τον επόμενο χρόνο θα παίζουμε. Είναι μία πολύ ξεχωριστή διοργάνωση, αλλά το να έρθω εδώ και να παλέψω για τον τίτλο, να πάρω τον τίτλο, είναι κάτι που όλοι οι παίκτες επιθυμούν.
Μπορεί να πήγαινα σε μία ομάδα με μεγαλύτερο όνομα στην Ευρώπη αλλά να παλεύει για την τέταρτη-πέμπτη θέση στην Ευρώπη, δεν είναι αυτό που ήθελα αυτή την στιγμή. Για μένα αυτό που ήθελα είναι να έρθω σε μεγάλο σύλλογο και να παλέψω για να βγω πρώτος, αυτή είναι η φιλοδοξία μου αυτή την στιγμή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: