ΣΙΝΕ

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Η Σακίρα στο πλευρό του Βίγια! (VIDEO)

Μου άρεσαν πολύ τα γκολ του Νταβίντ Βίγια και ο Πουγιόλ είναι ένας πολύ σπουδαίος αμυντικός. Αλλά και ο Γουέσλι Σνάιντερ είναι πολύ άξιος. Και ο Λεό Μέσι που ξέχασα", τόνισε η Σακίρα κατά τη διάρκεια της...
σημερινής συνέντευξης Τύπου που οργάνωσε η FIFA, προκειμένου να δοθούν στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για την τελετή λήξης που θα ξεκινήσει δύο ώρες πριν από το Ολλανδία-Ισπανία.

Όσο για τον αποψινό μικρό τελικό, η Σακίρα ευχήθηκε "την καλύτερη δυνατή τύχη στην Ουρουγουάη", αποκαλύπτοντας ότι εκεί "συνέλαβε" την ιδέα για το τραγούδι "Waka Waka".

"Περνούσα μερικές ημέρες στο ράντσο μου στην Ουρουγουάη και μία ημέρα σκέφτηκα το τραγούδι αυτό. Όταν γύρισα σπίτι το είχα δουλέψει στο μυαλό μου. Το ηχογράφησα με μόνο μία κιθάρα και μου φάνηκε πολύ δυνατό", δήλωσε σχετικά.

Η Σακίρα χαρακτήρισε επίσης την περίοδο αυτή, όπου διεξάγεται το 19ο Παγκόσμιο Κύπελλο, ως μία από τις καλύτερες της ζωής της.

"Είναι μία από τις πιο συναρπαστικές περιόδους της ζωής μου. Δεν μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να διαβάζει αθλητικά σε εφημερίδα.

Ανυπομονώ να τραγουδήσω αυτό το κομμάτι στην τελετή λήξης, που είναι μήνυμα για την ένταξη των εθνικών μειονοτήτων. Η Νότια Αφρική είναι παράδειγμα άλλωστε για τον υπόλοιπο κόσμο γιατί ξεπέρασε πολλά φράγματα.

Το ποδόσφαιρο και η μουσική είναι παγκόσμια φαινόμενα, καθώς φέρνουν μαζί ανθρώπους που προέρχονται από διαφορετικές θρησκείες, φυλές και κοινωνικές τάξεις".

Να σημειωθεί πως η Σακίρα είναι για δεύτερη φορά προσκεκλημένη σε τελική φάση Παγκοσμίου Κυπέλλου μετά από αυτό της Γερμανίας το 2006 ενώ σε ερώτηση για το αν θα τριτώσει το... καλό τέσσερα χρόνια μετά, απάντησε με περισσή ειλικρίνια.

"Θα μου άρεσε να είμαι στη Βραζιλία το 2014, αλλά εξαρτάται από το αν θα δεχτώ πρόσκληση από τη FIFA".

H Σακίρα τραγουδάει το Waka Waka:

Δεν υπάρχουν σχόλια: