ΣΙΝΕ

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Τους 22 παίκτες που θα βρίσκονται στην αποστολή της Εθνικής μας για τη φιλική αναμέτρηση της 11ης Αυγούστου (21:30GR) με τη Σερβία στο Βελιγράδι ανακοίνωσε ο Φερνάντο Σάντος."Η κλήση στην Ανδρών αποτελεί θα έλεγα ένα όνειρο ζωής. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτήν και θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Σάντος, ο οποίος με εμπιστεύτηκε και μου δίνει έτσι την ευκαιρία να συμβάλλω και εγώ στη νέα προσπάθεια που κάνει η Εθνική Ομάδα. Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις και τον καλύτερό μου εαυτό προκειμένου να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης του προπονητή", δήλωσε ο Γιάννης Παπαδόπουλος στο epo.gr επ` ευκαιρία της πρώτης κλήσης του στην Εθνική Ανδρών.

Εκτός του Παπαδόπουλου, την πρώτη κλήση τους στην Εθνική κέρδισαν και οι Μαρίνος και Γκέντσογλου.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=70729#ixzz0vS8dnqlb

Δεν υπάρχουν σχόλια: