ΣΙΝΕ

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Ολυμπιακός: Τέλος ο Μπάντοβιτς


Παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί από το βράδυ της Τρίτης ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς. Ο μέχρι πρότινος βοηθός προπονητή των «ερυθρόλευκων» με δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα των Πειραιωτών ευχαρίστησε τους ανθρώπους της ομάδας, ενώ τόνισε πως θα βρίσκεται πάντα στη διάθεση του Ολυμπιακού.
Αναλυτικά η δήλωση του Μπόζινταρ Μπάντοβιτς: «Μετά από πολυετή παρουσία στον Ολυμπιακό πήρα την απόφαση να αποχωρήσω και να δοκιμάσω να συνεχίσω την προσπάθειά μου σε άλλες ποδοσφαιρικές διαδρομές. Νιώθω τη βαθιά υποχρέωση να ευχαριστήσω τον κόσμο και όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την στήριξη που μου παρείχαν όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και για τη δυνατότητα που μου έδωσαν να ζήσω το όνειρό μου, προσπαθώντας να προσφέρω,είτε ως ποδοσφαιριστής, είτε από τις άλλες θέσεις όπου κλήθηκα να υπηρετήσω τον σύλλογο. Για τον λόγο αυτό η σχέση μου με την ερυθρόλευκη ιδέα θα μείνει ανεξίτηλη και εξυπακούεται ότι οι όποιες δυνάμεις μου θα είναι πάντα στη διάθεση του Ολυμπιακού».

Στα αγωνιστικά, συνεχίστηκε σήμερα η προετοιμασία του Ολυμπιακού με διπλή προπόνηση. Απουσίασαν οι τραυματίες Βαλεριάνος και Μιραλάς, οι οποίοι συνέχισαν τα προγράμματα αποκατάστασης που ακολουθούν, καθώς και οι διεθνείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: