ΣΙΝΕ

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Πότε έκανε πρώτη φορά sex η Beyonce;

Εμμέσως πλην σαφώς, η Beyonce Knowles αποκάλυψε σε συνέντευξή της ότι ο σύζυγός της Jay-Z είναι ο μόνος άντρας με τον οποίο έχει συνευρεθεί ερωτικά, αφού πριν από εκείνον δεν είχε ανάλογη εμπειρία. Η sexy τραγουδίστρια ήταν 21 όταν γνώρισε τον διάσημο ράππερ, τον οποίο παντρεύτηκε έξι χρόνια μετά...
Η Beyonce ισχυρίζεται ότι είχε μόλις ένα αγόρι στην εφηβεία της, των οποίων η σχέση δεν ήταν ερωτική. "Αν ήξεραν όλοι πόσο λίγες εμπειρίες έχω από τους άντρες θα έμεναν έκπληκτοι. Τον πρώτο μου φίλο τον είχα σε ηλικία 12 ετών. Η σχέση μας κράτησε μέχρι τα 17. Σε αυτή την ηλικία, αυτό ήταν πολύς καιρός. Ήμουν πάντα πιστή και λίγο πιο ώριμη", ανέφερε η τραγουδίστρια και συνέχισε:
"Παρόλο που ήμουν πολύ μικρή για να είναι μια πραγματική σχέση -δεν ζούσαμε μαζί, δεν κάναμε... ξέρετε...- αυτή ήταν η μόνη μου εμπειρία με άντρα. Έκτοτε, η μόνη σχέση στη ζωή μου είναι με τον Jay", σημείωσε χαρακτηριστικά. Η Beyonce και ο Jay-Z γνωρίστηκαν το 2002, ενώ έξι χρόνια αργότερα ενώθηκαν με τα δεσμά του γάμου. Τώρα αν η πρώτη της σεξουαλική επαφή ήταν στα 21 ή πιο μετά, μόνο η ίδια ξέρει... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: