ΣΙΝΕ

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Σπύρος Παπαδόπουλος: "Δεν είμαι αρσενική π****να να πηγαίνω για τα λεφτά"

Πυρ ομαδόν κατά παντός από τον Σπύρο Παπαδόπουλο!!!
Τα νούμερα που γράφτηκαν ήταν εσκεμμένα αναληθή. Ακόμη κι όσοι γνωρίζουν ελάχιστα από τηλεόραση, ξέρουν ότι ένα τρίωρο πρόγραμμα με τόσους καλεσμένους, φαγητά, ταξί, βάρδιες, υπερωρίες, μοντάζ, είναι φθηνό όταν κοστίζει 60.000 ευρώ το επεισόδιο. Δεν θα μπω στο παιχνίδι του τι παίρνω, γιατί θα ήταν σα να απαντώ σε αυτή την αλητεία. Να το βρουν από την εφορία όπου τα δηλώνω όλα. Εφόσον κάνω μία πολύ καλή εκπομπή επτά χρόνια τώρα, που έχει ήθος και την βλέπει όλη η ομογένεια, θα κάτσω εγώ να ασχοληθώ με πέντε ηλίθιους που λένε ότι εγώ τρώω τα λεφτά της ΕΡΤ; Την στιγμή που η ΕΡΤ κάνει μια Eurovision και δίνει ποσό που αντιστοιχεί σε δέκα δικά μου επεισόδια για να αγοράσει το φουστάνι της κυρίας που τραγουδάει; Στην ελεύθερη αγορά θα έπαιρνα τρεις φορές πάνω τα χρήματα που παίρνω. Δεν είμαι κάποιος που ξαφνικά κατέφυγε στην ΕΡΤ γιατί μόνο εκεί έβρισκε δουλειά. Είχα προτάσεις από όλα τα κανάλια και δεν πήγα γιατί είμαι «κολλημένος», ρομαντικός. Γιατί δεν είμαι αρσενική π****να να πηγαίνω για τα λεφτά. Είναι επιλογή μου να είμαι στην ΕΡΤ και με λιγότερα χρήματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: