ΣΙΝΕ

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Σταματάει από το πρωινό της Μενεγάκη ο Μουτσινάς!!!

Με υπονοούμενα της Ελένης Μενεγάκη προς τον Νίκο Μουτσινά πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του «Καφέ με την Ελένη» σήμερα το πρωί.
«Το κλάμα δεν μου πάει, το γέλιο μόνο μου πάει, να το ξέρεις» είπε στο συνεργάτη της ανάμεσα σε άλλα η παρουσιάστρια λίγο μετά την έναρξη της εκπομπής, και λίγη ώρα αργότερα οι δυο τους αποκάλυψαν πως ο Νίκος Μουτσινάς σταματά από το πρωινό.
«Δηλαδή μόνο κλαμένη με θες, χαρούμενη όχι;» του είπε και πάλι η Ελένη. «Στεναχωρείς πολύ κόσμο. Στεναχωρείς τα φιλαράκια σου στο πάνελ της εκπομπής και τα φιλαράκια που μας βλέπουν από το σπίτι. «Εγώ, άντε, ας στεναχωρηθώ. Λες “αυτή τόσα έχει περάσει, με μια στενοχώρια ακόμα τι θα πάθει; Άντε να της έρθει και καμιά ζαλάδα”» συνέχισε η παρουσιάστρια, ενώ για πολλή ώρα οι δυο τους συζητούσαν κάνοντας πλάκα ο ένας στον άλλο, με την Ελένη να τον πειράζει με σχόλια του τύπου «Με βαρέθηκες;».
«Εμένα δεν μου αρέσει να είμαι ασυνεπής και επειδή με εσένα φέτος είμαι πολύ ασυνεπής, αυτό με στεναχωρεί και δεν μπορώ να στο κάνω. Επίσης κάθε Τρίτη και Πέμπτη (σ.σ.: μόνο αυτές τις μέρες εμφανίζεται στον “Καφέ με την Ελένη”), νομίζω ότι είμαι ο σούπερμαν γιατί πηδάω πάνω από τα αυτοκίνητα για να γλιτώσω τα πέντε από τα εικοσιπέντε λεπτά που έχω καθυστερήσει να έρθω» εξήγησε με τη σειρά του ο Νίκος Μουτσινάς.
Τέλος, μετά την προβολή δύο βίντεο που είχαν ετοιμάσει οι συνεργάτες της εκπομπής για εκείνον, ο Νίκος Μουτσινάς είπε στην Ελένη Μενεγάκη να μην τον στεναχωρεί, καθώς ο ίδιος έχει περάσει μια δύσκολη χρονιά. «Ενώ εμένα νεράκι κύλησε…», απάντησε γελώντας η Ελένη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: