ΣΙΝΕ

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Μπλέκουν την Βάσω Κολλιδά με καυτά ροζ βίντεο!

Μετά τη Ναταλία Γερμανού και την Κατερίνα Λέχου, σειρά είχε η Βάσω Κολλιδά, καθώς άγνωστοι έφτιαξαν ψεύτικο προφίλ της στο facebook.
«Έχω στο facebook ένα βασικό προφίλ με το όνομα Vaso Kollida A και μου δημιούργησαν ένα ψεύτικο προφίλ με το όνομα Vaso Kolyda, το οποίο είχε 500 φίλους,
επαγγελματικές μου φωτογραφίες και όλοι πίστευαν ότι συνομιλούν μαζί μου. Κάποια στιγμή άρχισαν να με ρωτούν αν έχω δεύτερο προφίλ οι φίλοι μου και τότε κατάλαβα ότι κάτι έχει συμβεί», είπε στην Espresso το μοντέλο για το θέμα που την έχει αναστατώσει.
Εκείνο όμως που εξόργισαν ιδιαίτερα τη Βάσω ήταν ότι στο συγκεκριμένο προφίλ είχαν αναρτήσει και διάφορα ερωτικά βίντεο, που αφορούσαν άλλα μοντέλα, και η ιστορία αυτή εννοείται ότι την εξέθετε. «Αυτό που με έκανε έξαλλη ήταν ότι στο συγκεκριμένο προφίλ ανέβαζαν βίντεο από διάφορα πορνοsites. Μιλούσαν με φίλους μου και απαντούσαν, ενώ εγώ δεν είχα ιδέα. Μάλιστα έβαζαν διάφορα events που διοργανώνονται σε όλη την Ελλάδα και έλεγαν ότι θα παρευρίσκομαι κι εγώ. Έχει παραγίνει αυτό το κακό και δυστυχώς είναι κάτι που δεν μπορεί να το ελέγξεις», συμπλήρωσε.dinatos
You might also like:
Σάλος με το "ροζ" βίντεο της φοιτήτριας
Ροζ βίντεο με 16χρονη μαθήτρια..!
Σάλος με "ροζ" βίντεο φοιτήτριας από την Πάτρα που ...
LinkWithin
Aπό madata news

Δεν υπάρχουν σχόλια: