ΣΙΝΕ

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Καρολίν Βοζνιάκι: Είσαι τρέλα με την κόκκινη φανέλα!!! (foto-video)

Η Καρολίν Βοζνιάκι έκανε πράξη την υπόσχεσή της στο Twitter και εμφανίστηκε σε αγώνα της στο Κατάρ φορώντας φανέλα της Λίβερπουλ, υπογεγραμμένη από τον Στίβεν Τζέραρντ (photos+vid)!
Η Νο 1 τενίστρια αυτή τη στιγμή στην παγκόσμια κατάταξη, Καρολίν Βοζνιάκι, έκανε τα όνειρα αμέτρητων οπαδών της Λίβερπουλ στο Twitter να πάρουν σάρκα και οστά, κάνοντάς την εμφάνισή της σε κορτ ντυμένη στα χρώματα της αγαπημένης της ομάδας για πρώτη φορά στην καριέρα της.
Μετά την υπόσχεση που είχε δώσει το πρωί της Πέμπτης σε όσους την ακολουθούν στο Twitter ότι θα φορούσε τη διάσημη κόκκινη φανέλα, η Δανέζα τενίστρια εμφανίστηκε για τον προημιτελικό του τουρνουά της Ντόχα φορώντας μία υπογεγραμμένη φανέλα του Στίβεν Τζέραρντ με το Νο 8 στην πλάτη, την οποία έβγαλε μόνο όταν ολοκλήρωσε την προθέρμανσή της.
Η επιλογή της αυτή αποδείχτηκε μάλιστα γούρικη ενόψει του αγώνα της με τη Φλάβια Πενέτα, καθώς μετά την απώλεια των δύο πρώτων γκέιμς, πήρε τα επόμενα 12, για να επικρατήσει της Ιταλίδας με 6-2, 6-0 και να εξασφαλίσει το εισιτήριο για τα ημιτελικά του τουρνουά στο Κατάρ.
"Έχω βρεθεί σε ματς της Λίβερπουλ στο παρελθόν και έχω γνωρίσει μερικούς παίκτες. Ήμουν πραγματικά χαρούμενη που ένας άνθρωπος από την Ομοσπονδία Τένις στο Κατάρ μπόρεσε να μου βρει μία φανέλα με την υπογραφή του Τζέραρντ.
Είμαι μεγάλος οπαδός της Λίβερπουλ. Από τη στιγμή που παίζει απόψε με τη Σπάρτα Πράγας (σ.σ νίκησε 1-0 στο "Άνφιλντ" και προκρίθηκε στους "16" του Europa League), σκέφτηκα ότι θα είναι ωραίο να φορέσω τη φανέλα καθώς θα αρέσει αυτή η κίνηση στους οπαδούς της ομάδας μου", δήλωσε μετά τη νίκη της η 20χρονη τενίστρια.
Η Βοζνιάκι είχε αποκαλύψει μάλιστα στη σελίδα της στο Twitter (κάντε κλικ εδώ) πώς έφτασε στα χέρια της η φανέλα με την υπογραφή του αρχηγού των "κόκκινων", προαναγγέλοντας ουσιαστικά και την μεγάλη έκπληξη που θα επεφύλασε λίγες ώρες αργότερα στους φίλους της ομάδας του Μέρσισαϊντ.
"Άνοιξα το δώρο που μου έκανε ένας φίλος και τί να δω μέσα; Μία φανέλα της Λίβερπουλ με το όνομα του Τζέραρντ και το Νο 8 στην πλάτη.
Υπογεγραμμένη προσωπικά για μένα. Τώρα ανυπομονώ να πάω στο Άνφιλντ για να δω ένα παιχνίδι.
Όλοι εσείς μου κάνετε διάφορα σχόλια για τη φανέλα της Λίβερπουλ, όπως για παράδειγμα να τη φορέσω στο κορτ... Γιατί όχι", είχε γράψει χαρακτηριστικά.

Η Καρολίν Βοζνιάκι στο κορτ με τη φανέλα της Λίβερπουλ

 






Δεν υπάρχουν σχόλια: