ΣΙΝΕ

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

kastoria fc: H συνέντετξη του Νίκου Καλαφάτη

Αναχώρησε νωρίς το απόγευμα ο Νίκος Καλαφάτης από το αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος", με προορισμό την Αυστραλία. Ο πρώην, πλέον, ποδοσφαιριστής της Καστοριάς θα είναι προπονητής και παίκτης σε ομάδα κοντά στην Μελβούρνη και θα παραμείνει στην Αυστραλία μέχρι τις αρχές Αυγούστου.
Τι συνέβη όμως και ο Νίκος καλαφάτης αποτελεί παρελθόν για την ομάδα μας; Ποιοι είναι οι λόγοι που τον οδήγησαν να πάρει αυτή τη μεγάλη απόφαση να ξενιτευθεί;
"Δεν πήγαινε άλλο" ήταν τα πρώτα λόγια του Καστοριανού άσσου, στην τελευταία αποκλειστική του συνέντευξη στο www.kastoria-fc.com, λίγες ώρες πριν αναχωρήσει από την ακριτική πόλη. Και ο Καλαφάτης συνέχισε: "Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Δυστυχώς, η Καστοριά διοικείται από έναν άνθρωπο, ο οποίος κυριολεκτικά δεν ξέρει τι του γίνεται. Δεν έχει καταλάβει, ακόμη και τώρα, ότι ηγείται μιας ομάδας με ξεχωριστή ιστορία στο Ελληνικό ποδόσφαιρο. Και αναφέρομαι, βέβαια, στον πρόεδρο Αχιλλέα Σταμούλη.
ΕΡ: "Τι ακριβώς συνέβη με τον κ. Σταμούλη και αποτελείς παρελθόν για την Καστοριά";
Νίκος Καλαφάτης: " Εγώ είχα κάνει το καλοκαίρι μία συμφωνία μαζί του. Του είπα ότι δεν επιθυμώ χαρτιά και συμφωνητικά κι ότι θέλω να ισχύσει ο λόγος τιμής μεταξύ μας. Όμως του τόνισα, από την αρχή, ότι αν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα από μέρους του, εγώ θα φύγω από την ομάδα. Σχεδόν με την έναρξη του πρωταθλήματος φάνηκαν τα πρώτα σύννεφα. Ήμουν ένας από τους εκλεγμένους αρχηγούς και επόμενο ήταν να τον ενοχλώ συνεχώς, όχι για τον εαυτό μου, αλλά για τους συμπαίκτες μου που είχαν πρόβλημα. Επειδή υπήρχαν πολλές εκκρεμότητες, κυρίως οικονομικής φύσεως, του είπα ότι αν δεν τακτοποιηθούν άμεσα αυτές, δεν υπάρχει κανένας λόγος να εξακολουθώ να είμαι αρχηγός και παραιτήθηκα. Βρήκε μια γελοία δικαιολογία στα μέσα Οκτωβρίου, μετά τον αγώνα με τον Άρη Λόφων και μου είπε ότι επειδή κυνηγάω σε κάθε παιχνίδι να πάρω την κόκκινη κάρτα με τιμωρεί με 1.000 ευρώ πρόστιμο κι ότι με παύει από αρχηγό. Μόλις μου το είπε αυτό, χαμογέλασα και βγήκα έξω από το γραφείο του γηπέδου και πήγα να κάνω προπόνηση. Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι με έπαιρνε σουρωμένος τηλέφωνο τα ξημερώματα και με απειλούσε ότι θα μου σπάσει τα πόδια κι ότι θα μου κόψει το ποδόσφαιρο".
ΕΡ: "Σουρωμένος";
Νίκος Καλαφάτης: " Ναι, σουρωμένος. Όπως ακριβώς το ακούτε. Λυπόμουνα για το κατάντημα αυτό, αλλά έκανα υπομονή. Δεν αντέδρασα διαφορετικά, γιατί όλα τα παιδιά ήμασταν μία οικογένεια και η ομάδα πήγαινε από νίκη σε νίκη και δεν ήθελα να διαταράξω το άριστο κλίμα που υπήρχε. Όμως τα πράγματα ολοένα και δυσκόλευαν. Ο άνθρωπος αυτός όχι μόνο απείλησε και άλλους παίκτες, όχι μόνο δεν τήρησε τα συμφωνηθέντα, αλλά άρχισε να αμφισβητεί και τις συμφωνίες που είχε κάνει ο ίδιος, παρουσία μάλιστα και άλλων μελών του Δ. Σ. Άρχισε να βάζει λόγια στον κ. Νικολαΐδη, ότι δήθεν κάποιοι παίκτες δεν τον θέλανε και ζητούσαν από τον ίδιο να τον διώξει. Όλα αυτά ήταν λόγια του αέρα. Ο άνθρωπος αυτός βρίσκεται στον κόσμο του".
ΕΡ: "Ναι, αλλά ο πρόεδρος έχει πολλά παράπονα από σένα και λέει ότι τον πούλησες κι ότι δεν μένεις μέχρι το τέλος, εγκαταλείποντας την προσπάθεια που κάνει αυτή τη στιγμή η ομάδα".
Νίκος Καλαφάτης: "Το άκουσα κι εγώ αυτό και ντρέπομαι ειλικρινά για λογαριασμό του. Αυτά που διαδίδει αυτός ο άνθρωπος είναι αηδίες. Λέει ψέματα και το γνωρίζει πολύ καλά ο ίδιος. Απλά ψάχνει να βρει το εξιλαστήριο θύμα και το άλλοθι για την αποτυχία του. Δεν θα του κάνω αυτή τη χάρη. Είχαμε συνεννοηθεί ότι θα φύγω και μάλιστα βάλαμε κάτω μαζί το αγωνιστικό πρόγραμμα και συμφωνήσαμε να φύγω μετά τον αγώνα με τον Βατανιακό. Κι ενώ συμφώνησε, γιατί δεν μπορούσε να μου εγγυηθεί για το υπόλοιπο της συμφωνίας μας, τώρα γυρίζει και λέει ότι του καπνίσει. Υπάρχουν κι άλλα περιστατικά, όπου πρωταγωνιστής είναι αυτός ο άνθρωπος, όμως δεν θέλω να επεκταθώ περαιτέρω".
ΕΡ: "Τι έγινε, όμως και η σχέση σας έφτασε στα άκρα
Νίκος Καλαφάτης: "Το ποτήρι ξεχείλισε, όταν με απέκλεισε με το έτσι θέλω από την αποστολή της ομάδας μας για τον αγώνα με τον Μακεδονικό Φούφα. Εγώ ζήτησα άδεια από τον προπονητή μου κ. Νικολαΐδη, επειδή είχα μια δουλειά να παραδώσω και δεν προλάβαινα να συμμετάσχω στην προπόνηση της Παρασκευής. Ο κ. Νικολαΐδης μου την έδωσε. Ο κ. Σταμούλης, όμως, δεν δέχθηκε την δικαιολογία μου και αναίρεσε την απόφαση του προπονητή μου και με απέκλεισε από την αποστολή. Για ποιο λόγο έγινε το σκηνικό αυτό; Ρωτήστε τον ίδιο. Αν έχει καταλάβει ακόμη γιατί το έκανε. Αφού είχαμε συμφωνήσει ότι θα φύγω. Όταν έμαθα τον αποκλεισμό μου από τον κ. Νικολαΐδη, τότε μου γύρισαν τα μυαλά και πήγα να τον συναντήσω στο μαγαζί του για να του ζητήσω τον λόγο του αποκλεισμού μου. Του είπα ότι θέλω να είμαι παρών στον Φούφα, γιατί το παιχνίδι ήταν κρίσιμο. Του ζήτησα να το σκεφτεί. Ήταν ανένδοτος. Και είδατε το αποτέλεσμα. Δημιούργησε τέτοια πίεση, τέτοια κατάσταση και κάκιστο κλίμα στην ομάδα, με την φαεινή απόφαση του να μας κατεβάσει να κάνουμε προπόνηση, την επομένη του αγώνα με την Αλεξάνδρεια κι ενώ ο κ. Νικολαΐδης μας είχε δώσει ρεπό, εκθέτοντας σε μέγιστο βαθμό στα μάτια όλων μας και τον προπονητή μας. Η ομάδα δεν πήρε τις απαιτούμενες ανάσες και είδατε το αποτέλεσμα. Είχε το θράσος να μιλήσει για έλλειψη πειθαρχίας από τον κ. Νικολαΐδη. Ποιος; Αυτός που διέλυσε τα πάντα στην ομάδα μας; Εγώ, από την εμπειρία μου ξέρω να πω ότι η πειθαρχία ξεκινάει από τη διοίκηση, κάτι που στην ομάδα μας δεν υπήρξε ποτέ".
ΕΡ: "Και η Καστοριά; Πως βλέπεις τη συνέχεια";
Νίκος Καλαφάτης: "Έχουμε πολύ καλή ομάδα. Όμως εδώ πάλι θέλω να τονίσω ότι, αντί ο κ. Σταμούλης να προπηλακίζει ποδοσφαιριστές της αντίπαλης ομάδας και να είναι γενικά αφιλόξενος, συμπεριφερόμενος σαν χούλιγκαν, θα έπρεπε να φροντίσει να προστατέψει την ομάδα μας από αυτό που έγινε στον αγώνα με τον Βατανιακό. Αλλά ο άνθρωπος αυτός δεν υπάρχει. Για ψευτομαγκιές είναι πρώτος. Ουσία, όμως, μηδέν. Η Καστοριά μπορεί να προχωρήσει ,αν και τα πράγματα έχουν δυσκολέψει σε μέγιστο βαθμό. Όμως και για τη σημερινή θέση της ομάδας μας, αυτός ο άνθρωπος είναι ο κύριος υπεύθυνος, γιατί δεν έχει φροντίσει μέχρι στιγμής η Καστοριά να πάρει πίσω τους 6 βαθμούς, αλλά και γιατί είναι ο αποκλειστικά υπαίτιος για όλες τις κωμικοτραγικές καταστάσεις, που έχουν δημιουργηθεί στην ομάδα μας, από την αρχή της χρονιάς".
ΕΡ: "Θα γύριζες ξανά στην Καστοριά";
Νίκος Καλαφάτης: "Η Καστοριά είναι η ομάδα της καρδιάς μου. Αυτό το γνωρίζουν οι πάντες. Θέλω να γυρίσω στην Καστοριά, να φορέσω και πάλι την τιμημένη φανέλα της. Δεν θα γύριζα όμως ποτέ με αυτόν τον κύριο να παριστάνει τον πρόεδρο. Έχει βρει μία δικαιολογία και την "πιπιλίζει" συνεχώς. Πάντοτε για όλα φταίνε όλοι οι άλλοι, εκτός από τον ίδιο. Λυπάμαι που το λέω, αλλά πως μπορείς να συνεννοηθείς με έναν άνθρωπο που τις 25ώρες το 24ωρο είναι μεθυσμένος. Ο άνθρωπος αυτός δεν αναλαμβάνει ποτέ τις ευθύνες του και είναι εκτός τόπου και χρόνου. Ελπίζω κι εύχομαι να φορέσω τη φανέλα της Καστοριάς, χωρίς όμως την παρουσία του εν λόγω κυρίου. Αν δεν είναι αυτός ο συγκεκριμένος κύριος, θέλω να ξαναπαίξω με τα χρώματα της Καστοριάς".
ΕΡ: "Νίκο Καλαφάτη, σε ευχαριστούμε για την συνέντευξη σου αυτή και σου ευχόμαστε Καλό ταξίδι και Καλή Επιτυχία στην Αυστραλία"
Νίκος Καλαφάτης: "Εγώ σας ευχαριστώ κι εύχομαι Καλή Αντάμωση".
Πηγή:kastoria-fc.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: