ΣΙΝΕ

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Πάολα: «Υπήρξα κιτς»

Η τραγουδίστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της ρωτήθηκε αν την ενόχλησε που στην αρχή της καριέρας της, κάποιοι την χαρακτήρισαν κιτς. Τι απάντησε; «Κάποιες φορές,υπήρξα και κιτς. Πείτε μου έναν καλλιτέχνη που δεν υπήρξε στις αρχές του. Και ο Νότης Σφακιανάκης ντύνεται εκκεντρικά. Το τόσο εκκεντρικό είναι και κιτς. Έτσι γουστάρει ο άνθρωπος να βγει.
Έτσι έχει "πουλήσει" τον εαυτό του και έτσι τον αγάπησαν. Μπορείς να είσαι από την αρχή αψεγάδιστος; Μπορεί να σου πουν πέντε συνεργάτες "Αγαπούλα μου δεν είναι σωσό αυτό". Μπορείς να κάνεις το δικό μου μυαλό να το πιστέψει; Εγώ θα βγω σαν το Καρναβάλι. Κάποια στιγμή, θα το καταλάβω και θα πω: "Φιλαράκι μου, είχες δίκιο".
Τώρα, ας πούμε δεν μπορώ να φορέσω στο χέρι μου κάτι που λαμπυρίζει. Πριν από χρόνια φορούσα τρια δαχτυλίδια στο κάθε δάχτυλο», εξομολογήκε η Πάολα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: