ΣΙΝΕ

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Kέρδισε ενάμισι εκατομμύριο στον ιππόδρομο!!!

Ενάμιση εκατομμύριο λίρες κέρδισε ένας Βρετανός που στοιχημάτισε στον ιππόδρομο μόλις με δυο λίρες. Πρόκειται για τον Steve που κατάφερε να κερδίσει το εξωφρενικό αυτό ποσό με μόλις τόσο χαμηλό ποντάρισμα.
Ο Steve είδε το άλογο στο οποίο είχε ποντάρει να τερματίζει πρώτο!!! Και όχι μόνο το ένα άλογο στο οποίο είχε ποντάρει, αλλά όλα τα άλογα, σε πέντε διαφορετικές κούρσες. Η πιθανότητα να συμβεί αυτό ήταν μία στις οκτακόσιες εβδομήντα χιλιάδες!!!
«Αυτό δεν συμβαίνει σε ανθρώπους σαν κι εμένα. Άρχισα να το βλέπω και ο φίλος μου που ξέρει παραπάνω από άλογα από εμένα μου είπε πως το άλογο μου θα κερδίσει. Ωστόσο εγώ δεν τον πίστευα», είπε.
Ο Στιβ πόνταρε στα συγκεκριμένα άλογα επειδή του άρεσαν τα ονόματα τους και όχι για τις επιδόσεις τους. Η Λουπίτα ένα από τα άλογα που του χάρισε το μεγάλο jackpot ήταν ένα από τα outsiders αφού είχε να τερματίσει πρώτο από το 2008.
Ο Στιβ είναι 61 ετών, υδραυλικός και κατάγεται από το Devon της Μεγάλης Βρετανίας. Αυτή ήταν μια από τις ελάχιστες φορές που πήγε στον ιππόδρομο, επειδή η είσοδος εκείνη την ημέρα ήταν δωρεάν.
Το συνολικό jackpot που σημείωσε είναι το μεγαλύτερο που έχει κερδίσει ποτέ ερασιτέχνης παίκτης. Πριν τον Στιβ, μόνο από συνδικάτα και επαγγελματίες τζογαδόρους είχαν κερδηθεί τέτοια ποσά...
pamepreveza

Δεν υπάρχουν σχόλια: