ΣΙΝΕ

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Ποιά Lady είπε: Έκανα έρωτα στα 17 ήταν φρικτή εμπειρία?

Την έχουν κατηγορήσει ότι είναι υπερβολικά προκλητική εξαιτίας των στιλιστικών επιλογών της αλλά και των πολυσυζητημένων και αμφιλεγόμενων βίντεο των τραγουδιών της. Παρ' όλα αυτά, η Lady Gaga παραδέχτηκε σε συνέντευξή της πόσο συντηρητική είναι στην προσωπική ζωή της και ότι απολαμβάνει τις ερωτικές επιθυμίες της μόλις τα τελευταία δύο χρόνια.
Η 24χρονη ποπ σταρ παραδέχτηκε ότι όταν ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με έναν άντρα δεν ήταν έτοιμη και πως ήταν για εκείνη μία φρικτή εμπειρία. «Αν και ήμουν 17 ετών, δεν ήμουν έτοιμη και ήταν για εμένα μία φρικτή εμπειρία. Δεν ήταν καθόλου όμορφο. Ωστόσο, πάντα ρωτώ το σύντροφό μου αν έχει κάνει τις απαραίτητες εξετάσεις και παίρνω μέτρα προφύλαξης».
«Δεν απολάμβανα το σεξ μέχρι πριν από δύο χρόνια που βρέθηκα στην κατάλληλη μονογαμική σχέση και αισθάνθηκα ελεύθερη να εμπιστευτώ, ενώ αγαπούσα αρκετά και τον εαυτό μου. Επειδή θεωρώ πως το σεξ δηλώνει το πόσο ευάλωτος είσαι, θέλω να πηγάζει από αγάπη»
Πηγή: Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια: