ΣΙΝΕ

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Ποιον ποδοσφαιριστή σταμάτησε μπατσίνα για αυτόγραφο;;;

Η μπατσίνα της φωτογραφίας σταμάτησε το πούλμαν που μετέφερε την αποστολή του Αμβούργου για να ζητήσει αυτόγραφο από τον Mladen Petric!
Σάστισαν για λίγο οι ποδοσφαιριστές όταν είδαν το αστυνομικό όχημα να τους σταματάει αλλά τα πράγματα μπήκαν γρήγορα στη θέση τους. Ζητήθηκε από τον 30χρονο Κροάτη της γερμανικής ομάδας να βγει από το πούλμαν και εκεί η γυναίκα αστυνομικός του είπε πως είναι θαυμάστριά του και πως ήθελε να της υπογράψει ένα αυτόγραφο...
Ο ίδιος ο παίκτης δήλωσε αργότερα όταν ο σύλλογος είχε ανεβάσει μέσω twitter τη φωτογραφία: «Οι συμπαίκτες μου γελούσαν. Εγώ τρόμαξα και αρχικά δεν έκανα βήμα. Τελικά κατάλαβα ότι ήθελαν να πάω μαζί τους. Όταν το έκανα μια νεαρή γυναίκα αστυνομικός μου είπε ότι είναι θαυμάστριά μου και μου ζήτησε να της υπογράψω αυτόγραφο.
Το Αμβούργο από πλευράς του έγραψε στο twitter το εξής για το περιστατικό: «Η αστυνομία σταμάτησε το πούλμαν μας γιατί ήθελαν ένα αυτόγραφο»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: