ΣΙΝΕ

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Δήλωση βόμβα του Νίκου Κουρκούλη

Ο Νίκος Κουρκούλης και η Κέλλυ Κελεκίδου εμφανίζονται στη Θεσσαλονίκη, αλλά, σύμφωνα με τον δημοφιλή... τραγουδιστή, αυτές θα είναι οι τελευταίες του εμφανίσεις:
«Αυτές είναι οι τελευταίες μου εμφανίσεις, θα σταματήσω το τραγούδι, γιατί δεν βρίσκω κάτι ενδιαφέρον και δεν πιστεύω ότι έχω να δώσω κάτι παραπάνω στον χώρο ή να μου δώσει αυτός και θα ασχοληθώ με μια δουλειά που έχω αρχίσει εδώ και λίγα χρόνια».
Και συνέχισε λέγοντας:
«Μπορεί δισκογραφικά να κάνω κάτι, αλλά τις εμφανίσεις τις κόβω εντελώς».
Αυτό είναι κάτι τελεσίδικο ή μπορεί να αλλάξει;
«Είναι μια απόφαση που την έχω πάρει εδώ και καιρό και δεν την αφήνω. Η Κέλλυ ήταν λίγο αρνητική στην αρχή, αλλά δεν αλλάζω γνώμη. Είμαστε δύσκολα οικονομικά και για αυτό θέλω να αλλάξω δουλειά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: