ΣΙΝΕ

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ ΑΥΤΙΑΣ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΤΕΡ

Από την Μεγάλη Πέμπτη που οι εξελίξεις στο σταθμό πήραν την γνωστή σε όλους δραματική τροπή, με πλησιάζουν συνάδελφοι από τον σταθμό -νεαροί στην πλειοψηφία τους- και με ρωτούν τι σκοπεύω να κάνω ή μου μεταφέρουν τερατώδεις ανακρίβειες που έγραψε κάποιο «έγκυρο» blog ή είπε εμπιστευτικά ένα «αξιόπιστο» στέλεχος του καναλιού, σχετικά με εμένα.
Αν και θεωρώ εξαιρετικά ασήμαντη λεπτομέρεια το τι θα κάνω εγώ – τη στιγμή που ο σταθμός βιώνει μία τραγωδία- μπαίνω στη διαδικασία να το ξεκαθαρίσω, γιατί δυστυχώς έχει χαθεί ήδη πολύς χρόνος με το να πιστεύουν οι εργαζόμενοι όσα τους λένε και τους υπόσχονται, ή όσα γράφουν «καλά πληροφορημένες πηγές» για το Alter.

Ολα τα συμβόλαια που έχω υπογράψει με την Ελεύθερη Τηλεόραση (Alter) εδώ και 10 χρόνια, έχουν μονοετή διάρκεια. Το ίδιο και αυτό που έχω για την τηλεοπτική σεζόν 2010- 2011, το οποίο προβλέπει ότι θα παρουσιάζω εκπομπές μέχρι το τέλος Ιουλίου 2011.

Για να ανανεωνόταν η συνεργασία μου με τον σταθμό, θα έπρεπε να υπογράψουμε νέα σύμβαση, το αργότερο μέχρι τις 30 Απριλίου 2011 – δηλαδή σε λίγες ημέρες από σήμερα. Αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, ότι αφού δεν θα συμβεί αυτή η ανανέωση (δεδομένης της κατάστασης), από την 1η Μαϊου 2011 η μοναδική μου υποχρέωση απέναντι στο Alter είναι να παραδίδω κάθε εβδομάδα μία εκπομπή, μέχρι την λήξη της φετινής σεζόν το καλοκαίρι του 2011, οπότε και δεν θα ανήκω πλεόν στο δυναμικό του σταθμού.

Εννοείται ότι σύμφωνα με τους όρους της σύμβασής μου, θα μπορούσα ήδη να την έχω καταγγείλει αφού η εταιρεία δεν ήταν συνεπής απέναντί μου και έχει ήδη παραβιάσει κάποιους από αυτούς. Παρέμεινα όμως και θα παραμένω στο Alter μέχρι και το τέλος Ιουλίου.

Στο σταθμό, γνωρίζουν οι περισσότεροι ότι από την πρώτη στιγμή θεωρούσα μάταιες τις απεργίες. Οταν σε συνέλευση των δημοσιογράφων πρότεινα ανοιχτά να αναζητήσουμε τι συμβαίνει με τις διαφημιστικές εταιρείες και πού βρίσκονται τα χρήματα του σταθμού, δυστυχώς κανείς δεν κατάλαβε… Κάποιοι μαλιστα το βρήκαν και… αστείο! Γνωρίζουν επίσης ότι και τις δύο φορές που ο διευθύνων σύμβουλος «υποσχέθηκε» καταβολή χρημάτων, τοποθετήθηκα δημοσιως λέγοντας ότι αμφιβαλλω για το αν θα τηρηθεί. Δυστυχώς και τότε, αντιμετωπίστηκα ως «εχθρός» του σταθμού.

Παρ’ όλα αυτά, δεν αρνήθηκα ποτέ να παρουσιάσω τις εκπομπές μου, όποτε μου ζητήθηκε, για έναν και μόνο λόγο: γιατί ήθελα να δώσω στους εργαζόμενους στο σταθμό το δικαίωμα να αγωνιστούν για την σωτηρία του με τον τροπο που η πλειοψηφία αποφάσιζε κάθε φορά ως σωστό! Το ίδιο σκοπεύω να κάνω και τώρα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα διεκδικήσω ατομικά τα δικαιώματά μου, αφού η επαγγελματική μου σχέση μου με το Alter μέσω συμβολαίου, δεν μου επιτρέπει να το κάνω συλλογικά.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ που έχω -από δημοσιογραφικό ρεπορτάζ και όχι από την λογική ή την φαντασία μου- λέει ότι αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο μηδέν! Κι αυτό σημαίνει ότι μαζί με την πιθανότητα της πτώχευσης ή της υπαγωγής σε οποιοδήποτε άρθρο, υπάρχει και ο κίνδυνος της αναστολής λειτουργίας του Alter από το ΕΣΡ.

Για να μην συμβεί αυτό, θα πρέπει ο σταθμός να εκπέμψει πρόγραμμα άμεσα. Και η μοναδική περίπτωση για να εκπέμψει πρόγραμμα, είναι να πληρώσει τους εργαζόμενούς του. Αλλά για να τους πληρώσει, απαιτούνται χρήματα. Οι τράπεζες, δεν τα δίνουν. Απομένει μόνο η λύση να τα δώσουν οι μέτοχοί του, το συντομότερο δυνατό!

Μέχρι να συμβεί αυτό, αν και όταν συμβεί, θα μου επιτρέψετε να μην περιμένω «θαύματα» με έλληνες ή σαουδάραβες κροίσους που θα έρθουν φορτωμένοι δολλάρια για να σώσουν τον σταθμό, αναλαμβάνοντας χρέη 500 εκατομμυρίων ευρώ! Είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός να ελπίζει σε «θαύμα», αλλά δεν μπορεί να με υποχρεώσει να πράξω το ίδιο.

Επώνυμες καταγγελίες στο ΣΔΟΕ για τις εταιρείες του Γιαννίκου ετοιμάζουν από την Τρίτη οι εργαζόμενοι στο Alter. Όπως ενημερώθηκε το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΒΗΜΑ, σήμερα εργαζόμενοι προετοίμαζαν το κλίμα σε τηλέφωνα επικοινωνίας που είχαν μεταξύ τους. Θέλουν να προλάβουν το ενδεχόμενο να κατατεθεί αίτηση πτώχευσης ή αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99, κάτι το οποίο θα οριστικοποιήσει το οριστικό χάσιμο των δεδουλευμένων για τους εργαζόμενους. Το ζητούμενο γι αυτούς είναι μέσω του ΣΔΟΕ να βρεθούν όλοι οι λογαριασμοί του Γιαννίκου ή συγγενικών του προσώπων που σχετίζονται με αυτόν για να μπλοκαριστούν και να μπορέσουν να διεκδικήσουν οι εργαζόμενοι τα χρήματά τους μέσω αυτών των λογαριασμών…
Ο Γ. Αυτιάς χθες το πρωί πήγε στο κανάλι και μάζεψε τα υπάρχοντά του. Ο Γιαννίκος σύμφωνα με πληροφορίες, ετοιμάζεται να διαφύγει στο εξωτερικό, λόγω του ότι ελοχεύει ο κίνδυνος να δει τα κάγκελα της φυλακής και οι εξελίξεις δίνουν και πέρνουν, στο πολύπαθο κανάλι του Μπουρναζίου. Μένει να δούμε εάν βρισκόμαστε προ τετελεσμένων γεγονότων αυτή την εβδομάδα. Τέλος περιμένουμε να δούμε τι θα γίνουν οι 700 εργαζόμενοι του καναλιού.
Με ποιο κανάλι συζητά η Αγγελική Νικολούλη τώρα που το Alter κλείνει. Τι συζήτησε η Νικολούλη σε μυστική συνάντηση με στελέχη μεγάλου τηλεοπτικού καναλιού;
Αυτή την εποχή που το Alter δοκιμάζεται σκληρά, τα κανάλια πολιορκούν στενά την Αγγελική Νικολούλη προκειμένου να την πείσουν και του χρόνου να την έχουν στο δυναμικό τους. Η Αγγελική Νικολούλη δεν δέχεται μόνο στενή πολιορκία, αλλά πριν απο λίγες ημέρες προχώρησε και σε μυστικό ραντεβού. Ενα ραντεβού το οποίο έγινε με τους ανθρώπους του Mega. Το ραντεβού Νικολούλη-Mega πήγε πολύ καλά και η γνωστή δημοσιογράφος έχει αρχίσει να σκέφτεται σοβαρά, μήπως το επόμενο βήμα της πρέπει να γίνει όντως στο κανάλι της οδού Μεσογείων. Το ότι η Αγγελική Νικολούλη είναι έτοιμη πια να ανοίξει τηλεοπτικά πανιά για αλλού, φαίνεται και μέσα από πρόσφατες δηλώσεις της. Η δημοσιογράφος είπε για το συμβόλαιό της με το Alter και για το εκεί αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί: «Θα μείνω στο κανάλι και θα το στηρίξω μέχρι τον Ιούνιο, οπότε λήγει και το συμβόλαιό μου-όχι γιατί είμαι υποχρεωμένη, μιας κι έχει ήδη καταπατηθεί, αλλά γιατί νιώθω πως έτσι πρέπει να κάνω» και συμπλήρωσε:«Σε μια απεργία δεν βάσταξα και είπα στα στελέχη: «Δεν βλέπατε πως θα πέσει έξω το καράβι; Πώς θα εκτροχιαστεί το κανάλι; Ακόμη και στην ευθεία οι οδηγοί της Φορμουλα αν τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα, ξέρουν πως ο δρόμος κάποια στιγμή θα τους πετάξει έξω. Εσείς δεν το βλέπατε;»
http://anergoidimosiografoi.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: