ΣΙΝΕ

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Ποια τραγουδίστρια μπήκε σε μοναστήρι όταν έχασε τον σύντροφό της; {video}

Δεν ήξερε ότι ο σύντροφός της είχε καρκίνο. 
H τραγουδίστρια Έλενα Μπάση, ήταν η σημερινή καλεσμένη της εκπομπής ''Αξίζει να το ζεις''. Η ίδια μίλησε στην Τατιάνα για τον άντρα της ζωής της, με τον οποίο είχε κάνει όνειρα για τη δημιουργία μιας μεγάλης οικογένειας... Δυστυχώς, όμως ο καρκίνος τον ''χτύπησε'', χωρίς να το γνωρίζει η Έλενα και ξαφνικά μια μέρα έφυγε από την ζωή της!
Η Έλενα είπε χαρακτηριστικά: ''Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Ήταν ένας άνθρωπος που με καταλάβαινε, ένιωσα ότι βρήκα το άλλο μου μισό. Ότι ήταν ο άνθρωπος με τον οποίο μπορούσα να συνεχίσω τη ζωή μου. Στο παρελθόν είχα κάνει κάποιες σχέσεις αποτυχημένες, ενώ στο πρόσωπό του είδα τον άντρα με τον οποίο θα δημιουργούσα οικογένεια. Αλλά, δυστυχώς... Κάποια στιγμή είχαμε κάνει ένα ταξίδι στο εξωτερικό και εκεί, τότε, μου πρότεινε να αρραβωνιαστούμε. Ήμασταν μαζί δύο χρόνια. Ήταν ο άντρας της ζωής μου. Θα είχαμε παντρευτεί...''
Και συνέχισε: ''Στην αρχή της σχέσης μας δεν ήξερα τίποτα για το πρόβλημα υγείας του. Εγώ το μόνο που έβλεπα ήταν ότι αδυνάτιζε πάρα πολύ, αλλά επειδή ήταν γυμναστής, γυμναζόταν συνέχεια κι έκανε διατροφή, δεν μπορούσα να καταλάβω ότι ήταν άρρωστος. Επειδή είχε χάσει και την μητέρα του από καρκίνο, έκανε συνεχώς εξετάσεις. Κάποια στιγμή τον ρώτησα, γιατί κάνει πολλές εξετάσεις και μου είπε ότι τις κάνει γιατί φοβάται μην έχει την ασθένεια της μητέρας του. Εγώ του απάντησα ότι αυτό συμβαίνει μία στο εκατομμύριο, αλλά τελικά να που δεν συμβαίνει μια...''
Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια: