ΣΙΝΕ

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Η Εύα Χαντάβα στο woop.gr

Η Εύα Χαντάβα μίλησε στην Χριστίνα Βραχάλη για το φετινό τρόπαιο που από "Θεωρία έγινε πράξη στο νησί του Πυθαγόρα"!
Η Εύα Χαντάβα είναι νεαρή, όμορφη, ταλαντούχα και  Κυπελλούχος Ελλάδας!
Η διεθνής ακραία του Ολυμπιακού μιλά στο woop.grγια την κατάκτηση του τροπαίου, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε τη φετινή χρονιά αλλά και για τα όνειρά της.
Ξεκίνησε την καριέρα της από τον Γ.Σ. Γρεβενών. Έπειτα αγωνίστηκε στον Ηρακλή και πριν από δύο χρόνια έκανε το βήμα παραπάνω. Αποφάσισε να κατέβει στην Αθήνα, να φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού για να πρωταγωνιστήσει, για να διεκδικήσει τρόπαια και για να γράψει τη δική της ιστορία σε αυτό που αγαπά πολύ. Το βόλεϊ. Τα κατάφερε περίφημα!
Κατέκτησε με την ομάδα του Ολυμπιακού το Κύπελλο Ελλάδας στη Σάμο, νικώντας την ΑΕΚ με 3-2 σετ, σήκωσε το τρόπαιο, και αναδείχτηκε πολυτιμότερη αθλήτρια του τελικού… Ο δρόμος της
είναι ακόμα μακρύς, και όχι στρωμένος με ροδοπέταλα. Όμως έχει μάθει να ανταπεξέρχεται στις δυσκολίες και να είστε σίγουροι πως έχουμε ακόμα να δούμε πολλά από εκείνη!
Πως είναι το συναίσθημα λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας; Υπάρχει ακόμα το χαμόγελο στα χείλη;
«Δύσκολη ερώτηση γιατί τα συναισθήματα που νιώθω είναι πάρα πολλά. Αυτό όμως που κυριαρχεί αυτή τη στιγμή είναι η αίσθηση της ανατριχίλας.. Κάθε φορά που σκέφτομαι τη στιγμή που σηκώναμε το κύπελλο ανατριχιάζω...
Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό το χαμόγελο θα μείνει για πολύ καιρό ακόμα γιατί είναι μια μεγάλη ευχαρίστηση και μια μεγάλη δικαίωση για όλα αυτά που περάσαμε αυτή τη χρονιά! »



Το όνομα σας γράφτηκε με χρυσά γράμματα στην ιστορία του Ολυμπιακού γιατί ήταν τον πρώτο τρόπαιο του συλλόγου στο γυναικείο βόλεϊ. Αυτό κάνει τη χαρά σου μεγαλύτερη;
«Ασφαλώς! Είναι η μεγαλύτερη τιμή για έναν αθλητή να γράφεται το όνομα του στην ιστορία μιας τόσο μεγάλης ομάδας όπως ο Ολυμπιακός. Πραγματικά απίστευτο! Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι μέλος αυτής της ομάδας!»
Η Σάμος έγινε το αγαπημένο σου νησί;
«Μετά από όλα αυτά που έζησα εκεί.. ΣΙΓΟΥΡΑ! Αν και δεν είχαμε και πολύ χρόνο για να δούμε το νησί, αυτό που έχω να πω είναι πως οι άνθρωποι της Σάμου ήταν πολύ φιλόξενοι και αυτό μας κέρδισε περισσότερο. Αν μου δοθεί η ευκαιρία το καλοκαίρι θα ήθελα να ξαναπάω!!»
Στο τέλος του συγκλονιστικού τελικού δάκρυσες... Η εντύπωση που μου έδωσες ήταν πως τα δάκρυα δεν ήταν μόνο χαράς αλλά και δικαίωσης, μετά από τόσες δυσκολίες που αντιμετωπίσατε τη φετινή σεζόν.
«Φέτος για μένα αλλά και για όλες τις κοπέλες ήταν από τις δυσκολότερες χρονιές, όχι μόνο σε ότι αφορά στο οικονομικό κομμάτι αλλά κυρίως στο ψυχολογικό. Δεν κάναμε καλή αρχή στο πρωτάθλημα, με αποτέλεσμα πολύς κόσμος να μας αμφισβητεί. Η απάντησή μας τελικά ήταν η κατάκτηση του Κυπέλλου.
Δεν μπορούσα να κρύψω τα δάκρυά μου, γιατί πραγματικά εκείνη τη στιγμή ένιωσα πολύ δικαιωμένη και για τον εαυτό μου αλλά και για την ομάδα μου.»
Σε ποιον αφιερώνεις αυτό το Κύπελλο;
«Αυτό το Κύπελλο θέλω να το αφιερώσω στις συμπαίκτριές μου, στους προπονητές μου, σε όλους τους φιλάθλους του Ολυμπιακού. Κυρίως όμως στην οικογένειά μου που με στήριξε και με στηρίζει σε όλες τις δύσκολες καταστάσεις που έχω αντιμετωπίσει. Και δεν ήταν λίγες...
Είμαι πολύ περήφανη που έχω αυτούς τους ανθρώπους δίπλα μου και θα κάνω ότι μπορώ για να χαμογελάνε...»
Τι είναι αυτό που θα μείνει για πάντα χαραγμένο στην μνήμη σου τη φετινή χρονιά, αλλά και τι θα ήθελες να διαγράψεις εντελώς από αυτή;
«Δεν θα ξεχάσω ποτέ την 16η Απριλίου του 2011 και τους φιλάθλους του Ολυμπιακού που πανηγύριζαν μαζί μας.. Δεν θα ξεχάσω τη στιγμή που κάναμε το γύρο του «θριάμβου» στο γήπεδο Καραϊσκάκη, με τον κόσμο να μας αποθεώνει.. Θέλω όμως να ξεχάσω τους πολύ δύσκολους πρώτους μήνες της σεζόν. Δεν θέλω να ξαναπεράσω παρόμοιες καταστάσεις.»
Τώρα τι περιλαμβάνει το πρόγραμμά σου;
«Οτιδήποτε άλλο εκτός από βόλεϊ!! Τώρα για περίπου δέκα ημέρες διακοπές και μετά προετοιμασία με την Εθνική ομάδα.»
Είσαι μόλις 20 ετών, πως σ' αρέσει να περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου;
«Μου αρέσει να βλέπω τους φίλους μου, να πηγαίνουμε για καφέ, για ποτό, σινεμά! Αρκεί να έχω χρόνο και να βρισκόμαστε και όπου κι αν είμαστε εμείς ξέρουμε πάντα πως να περνάμε καλά!»
Σπουδάζεις στο παιδαγωγικό τμήμα του πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης, θα ήθελες κάποια στιγμή να γίνει δασκάλα;
«Δυστυχώς η σχολή μου είναι στη Θεσσαλονίκη και μου είναι πολύ δύσκολο να παρακολουθώ τα μαθήματα. Στην Αθήνα έχω κάθε μέρα προπόνηση, έχω τους αγώνες οπότε δεν είναι εφικτό. Το ίδιο και το καλοκαίρι στην εξεταστική περίοδο, όπου έχω υποχρεώσεις με την εθνική ομάδα. Ωστόσο ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρω να πάρω το πτυχίο μου, γιατί θα ήθελα να γίνω δασκάλα!»
Αν σου έλεγαν να βάλεις ένα τίτλο στη μέχρι τώρα πορεία σου στο βόλεϊ, ποιος θα ήταν αυτός;
«ΥΠΟΜΟΝΗ-ΔΟΥΛΕΙΑ-ΠΑΘΟΣ»!

Δείτε περισσότερα θέματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: