ΣΙΝΕ

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Έχω έρθει σε σεξουαλική επαφή με 5.000 άνδρες σε εννέα χρόνια!


25χρoνη όμορφη ξανθιά,ισχυρίζεται ότι έχει κοιμηθεί με 5.000 άνδρες σε μόλις εννέα χρόνια - ή 3.285 ημέρες.
Nikki  Lee διαθέτει επίσης ένα προσωπικό ρεκόρ έχει πάει με  τέσσερις άντρες  μέσα σε μία νύχτα και ισχυρίζεται πως....
ποτέ δεν  έχει κάνει σεξ με το  ίδιο δύο φορές.Η  παραδοχή έχει σοκάρει τους περισσότερους ανθρώπους, η ξανθιά κοπέλα από το Essex έχει  πει πώς έχει κάνει περιστασιακό σεξ σε νυχτερινά κέντρα  διασκέδασης, σοκάκια, σε πάρκα, κινηματογράφους και ντισκοτέκ και έχασε  την  παρθενίας της στα 16.

Miss Lee, η οποία εργάζεται ως μοντέλο, παραδέχεται  ότι κάνει  σεξ με δύο άνδρες κάθε μέρα και έχει κρατήσει τα στοιχεία τους σε  κάθε  έναν σε ένα μικρό κόκκινο σημειωματάριο με όλα με σκορ.

«Έβαλα ένα αστέρι δίπλα στα παλικάρια που ήταν καλύτεροι στο κρεβάτι.Μέχρι τη στιγμή που ήμουν 18,υπήρχαν περίπου 800 στο βιβλίο μου », είπε.
Miss   Lee μπορεί να υπερηφανεύεται για τον εκπληκτικό  αριθμό - και  ισχυρίζεται πως είναι τόση η  εμμονή της με το σεξ που αποτελεί το   «φάρμακο» της.
Παρότι  παραδέχεται ότι σε ένα  πακέτο διακοπών στην Ίμπιζα κοιμήθηκε με  τέσσερις άνδρες την ίδια  νύχτα, ισχυρίζεται πως έχει κάποια πρότυπα.
«Έχω μόνο δύο κανόνες: όχι άνδρες που ανήκουν σε κάποιον άλλον και μόνο ασφαλές σεξ. «Τώρα έχω κοιμηθεί με περισσότερους από 5.000.
«Μερικοί από τους φίλους μου νομίζούν ότι χρειάζεται να λάβω βοήθεια." Αλλά αν  είμαι σεξομανής, το απολαμβάνω και  δεν θέλω να θεραπευτω. "Επίσης είπε πως αυτή χρησιμοποιεί προφυλακτικά και παίρνει το αντισυλληπτικό χάπι.
Η συμπεριφορά μου δεν βλάπτει κανέναν. Επισκέπτομαι την  τοπική κλινική σεξουαλικής υγείας κάθε δύο εβδομάδες  για να βεβαιωθώ ότι ο τρόπος ζωής μου δεν με βλάπτει, »πρόσθεσε.
Ο Δρ Pam Spurr είπε: «Είναι τεχνικά δυνατό, αλλά συναισθηματικά πολύ επικίνδυνο.
«Η αποσύνδεση από όλα τα συναισθήματά μας και τον ύπνο με ξένους θα μπορούσε να μας αφήσει ψυχολογικά κατεστραμμενούς.Δεν μπορώ να δω που η διασκέδαση τελειώνει ή αρχίζει.
24wro 

Δεν υπάρχουν σχόλια: