ΣΙΝΕ

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Και… με τη βούλα, «ερυθρόλευκος»!

Ο Φράνκο Κοστάνσο θα φορά τη φανέλα με το Νο17
Ο Αργεντινός τερματοφύλακας, αφού πέρασε με επιτυχία από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, πήγε στα γραφεία της ΠΑΕ, υπέγραψε το συμβόλαιό του, τριετούς διάρκειας, παρουσιάστηκε και ανακοινώθηκε από τους «ερυθρόλευκους».
Ο νέος γκολκίπερ των Πειραιωτών θα φορά τη φανέλα με το Νο
17.
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που τελείωσαν όλα χωρίς προβλήματα. Τώρα, περιμένω να γνωρίσω τους νέους μου συμπαίκτες και να μπω στο κλίμα της ομάδας. Μου αρέσει πολύ η Αθήνα. Έχω μιλήσει με τον Άριελ Ιμπαγάσα για τον Ολυμπιακό και για το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα, αλλά και στο γήπεδο. Μου αρέσει πολύ που ο κόσμος είναι θερμός και βοηθάει συνέχεια τις προσπάθειες των παικτών. Στόχος μου είναι να βοηθήσω κι εγώ για το πρωτάθλημα, αλλά και για το βήμα παραπάνω στην Ευρώπη», δήλωσε ο 31χρονος κατά την παρουσίασή του.


Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός
Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του αργεντινού τερματοφύλακα Φράνκο Κοστάνσο. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε τριετές συμβόλαιο συνεργασίας.
Νωρίτερα, θυμίζουμε και πριν μεταβεί στα γραφεία της ΠΑΕ, ο Αργεντινός παραβρέθηκε σε γεύμα, το οποίο του παρέθεσε η διοίκηση της ομάδας, ενώ το μεσημέρι είχε μία πρώτη γνωριμία με τον Ερνέστο Βαλβέρδε στις εγκαταστάσεις του Ρέντη και ακολούθως πέρασε από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις…
Μετά από μία γεμάτη ημέρα, αφού είχε προηγηθεί και το πρωινό ταξίδι από την Ελβετία, ήταν φυσικό να… ανοίξει η όρεξη του Αργεντινού και γι' αυτό οι άνθρωποι του Ολυμπιακού αποφάσισαν να του παραθέσουν γεύμα, στο οποίο ο πρώην τερματοφύλακας της Βασιλείας είχε την ευκαιρία να ξεκουραστεί και να χαλαρώσει.
Πηγή: sportfm.gr
Δείτε περισσότερα θέματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: