ΣΙΝΕ

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Η Κατερίνα Σκουρλή δηλώνει επικίνδυνη!!!

Ποιος είδε την Κατερίνα Σκουρλή και δεν την φοβήθηκε!
Η Μις Γιανγκ 2009 αποκαλύπτει πως δεν είναι αθώα κοπέλα, όπως φαίνεται, αλλά... επικίνδυνη.«Όταν ήμουν μικρή, από τα τέσσερά μου χρόνια, φόραγα τα τακούνια της γιαγιάς και της μαμάς μου, βαφόμουν, έπαιρνα τις φούστες τους, τις έβαζα αντί για μπλουζάκια στράπλες και έκανα επιδείξεις μόδας, τους χόρευα, τους έκανα σόου και διάφορα τέτοια. Αλλά όταν μου έλεγαν «όχι» για κάτι, τα 'σπαγα. Ό,τι και αν έβρισκα γύρω μου, το πέταγα κάτω. Μια φορά περίμενα να πάμε λούνα παρκ. Όταν ο πατέρας μου μου είπε ότι θα πάμε την επόμενη μέρα, έπιασα το τραπεζομάντιλο και τα έφερα όλα κάτω. Το έχω ακόμα, όταν νευριάζω είμαι αρκετά αντιδραστική και δεν ελέγχομαι, θολώνω. Θέλω κάτι να σπάσω, να εκτονωθώ. Είμαι επικίνδυνη», δήλωσε στο Nitro το σέξι μοντέλο. Δηλαδή αν βρεθεί σε ματς του Παναθηναϊκού και χάσει την βλέπουμε να μπαίνει στον αγωνιστικό χώρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: