ΣΙΝΕ

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Ελεονώρα Μελέτη: Έτσι όπως δεν την έχετε ξαναδεί

Η Ελεονώρα Μελέτη είναι από τις ελάχιστες, αν όχι η μοναδική διάσημη Ελληνίδα, που φωτογραφίζεται για εξώφυλλο περιοδικού χωρίς ρετούς.
Η παρουσιάστρια τολμά και ποζάρει, χωρίς να επιθυμεί να “πειράξουν” τις φωτογραφίες της.
Ο φωτογραφικός φακός του Κώστα Σατλάνη την απαθανατίζει και η παρουσιάστρια ζητάει να μην γίνει καμία επεξεργασία στον υπολογιστή. Η Ελεονώρα, άλλωστε, διαθέτει ιδανική σιλουέτα χωρίς ατέλειες και έχει κάθε λόγο να μην θέλει επεξεργασία στις φωτογραφίες της. Η ίδια εξηγεί στο Nitro: «Τις είδα από την κάμερα μόλις τελειώσαμε τη φωτογράφιση, με το που βγήκαν. Μου άρεσαν με την πρώτη. Και τότε συνειδητοποίησα πως μου αρέσει ο εαυτός μου όπως ακριβώς είναι. Δεν θέλω να με δω με δίμετρα πόδια και αψεγάδιαστο ποπό, γιατί απλά δεν έχω. Από την στιγμή που θέλω να αποτινάξω το ρετούς από πάνω μου σε όλους τους τομείς της ζωής μου, δεν θα το κρατήσω στις φωτογραφίες, στην εικόνα μου. Για το μόνο που κάνει το ρετούς είναι να παραποιεί την αλήθεια χωρίς να την αλλάζει».



gossip-tv

Δείτε περισσότερα θέματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: