ΣΙΝΕ

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Ο Μπέος μίλησε μέσα από την φυλακή!

Οι δηλώσεις του Αχιλλέα Μπέου στον SportFM 94.6:
«Είμαι υπέρ της κάθαρσης, αλλά δεν πρέπει να παρασέρνουν αθώα στοιχεία. Υπάρχει κάτι στο κατηγορητήριο και δεν το ξέρω; Υπάρχει κάποιος που να είπε πως δωροδοκήθηκε από τον Αχιλλέα Μπέο; Είναι διαφορετικό να στερείς τα όνειρα μιας πόλης χωρίς στοιχεία. Έχει ξεφύγει από κάθε νομική λογική».
«Εγώ ήμουν σίγουρος, γιατί όταν πληροφορήθηκα ότι 12:00 βρίσκονται και συνεδριάζουν και στις 5:00 έβγαλαν την απόφαση. Οι μεγαλύτεροι εχθροί μου, ο Πατέρας και ο Κούγιας, που είναι οι μεγαλύτεροι ρουφιάνοι, δεν θέλω να πάνε μέσα αν δεν υπάρχουν στοιχεία. Ήρθε ένας μάρτυρας, είτε είναι διαιτητής και είπε με δωροδόκησε ο Αχιλλέας Μπέος; Που είναι τα στοιχεία;
Αναφέρεται κατά 60-70% στις αποφάσεις της UEFA. Ξέραμε την απόφαση. Όταν η πειθαρχική επιτροπή παίρνει ως κριτήριο την

έκθεση της UEFA, που δεν μιλάει. Που είναι οι λογαριασμοί; Ας τα βρουν... Τα ψάχνει ο ΣΔΟΕ. Και φυλακίζουμε έναν άνθρωπο και του στερούν την οικογένειά του. Τι φοβούνται; Να αφήσω τα παιδιά μου και να φύγω; Αυτή την στιγμή σας λέω ότι θα πάω να ληστέψω την Εθνική τράπεζα στο Σύνταγμα. Θα πρέπει να συλληφθώ;.
Πάρτε τη δικογραφία και ρωτήστε δικαστικούς. Δεν στέκουν πουθενά όλα. Εγώ διάλογο έκανα στις συνομιλίες. Δεν μπορείτε να καταδικάσετε έναν άνθρωπο μ' αυτόν τον τρόπο.
Εχω προβλήματα υγείας και η κατάσταση που βιώνω είναι πρωτόγνωρη. Η απόφαση για τον Ολυμπιακού Βόλου είναι άδικη και μεθοδευμένη. Κάνω έκκληση στους δημοσιογράφους να ενεργούν αντικειμενικά. Είναι δυνατόν; Πέντε τα ξημερώματα η απόφαση; Υπάρχει λόγος γι' αυτό.
Η ομάδα μας κέρδισε ότι κέρδισε μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Σήμερα ο Ολυμπιακός Βόλου εκπροσωπεί την Ελλάδα στο Europa League. Θα έπρεπε να ντρέπονται για την απόφαση. Τι τους πείραζε να έβγαινε η απόφαση στις 9 το πρωί; Υπήρχε λόγος νομικός γι' αυτό αλλά δεν θα το μάθετε από μένα.
Εγώ έχω πληρώσει ακριβά. Μου έχουν στερήσει το δικαίωμα να αποδείξω ότι είμαι αθώος. Και οι κρίνοντες κρίνονται όπως είπε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Υπάρχει ευρωπαϊκό δικαστήριο. Είμαι υποχρεωμένος να καθαρίσω το όνομά του για τα παιδιά μου.
Συμβουλεύω τους νομικούς να κρατήσουν δυνάμεις για το CAS και το ευρωπαϊκό δικαστήριο. Για μένα το ποδόσφαιρο τελείωσε μ' αυτήν την ιστορία.
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: