ΣΙΝΕ

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

ΣΟΚ!!Τατιάνα Στεφάνιδου:«Έχω περάσει κι εγώ νευρική ανορεξία»!

«Έχω περάσει κι εγώ αυτή την τραγική ασθένεια για 2 χρόνια! Ήμουν 48 κιλά, άσχημη και άρρωστη», δηλώνει στο "Life Style" η κορυφαία παρουσιάστρια, ενώ προκαλεί σοκ η λεπτομερής περιγραφή της τραγικής περιπέτειάς της...
«Οι γονείς μου δεν το είχαν καταλάβει. Θεωρούσαν ότι απλώς δεν έτρωγα για να είμαι πολύ αδύνατη για το χορό», εξομολογείται η Τατιάνα Στεφανίδου στο περιοδικό: «Συναισθηματικά ήμουν χάλια, είχα πιεστεί πάρα πολύ! Ήμουν δεκαεπτά χρονών και είχα πάει στη Γερμανία μόνη μου. Ένιωθα αφόρητη πίεση από το ότι έπρεπε να είμαι πάρα πολύ αδύνατη για να κάνω κλασικό χορό. Είναι η πιο μαζοχιστική τέχνη, αν την ακολουθήσεις επαγγελματικά....


Πρέπει να γυμνάζεσαι ασταμάτητα χωρίς να τρως τίποτα. Έτσι
αρρώστησα ψυχικά. Έγινε εμμονικός ο στόχος μου να χάσω κιλά. Είχα φθάσει 48 κιλά, αλλά θεωρούσα ότι έπρεπε να χάσω κι άλλα», κατέληξε η δημοφιλής και πάντα σικάτη παρουσιάστρια...
tvstorys
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: