ΣΙΝΕ

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

H καμαριέρα της υπόθεσης Strauss-Kahn μιλά για πρώτη φορά

Μιλώντας για πρώτη φορά δημόσια η 32χρονη Nafissatou Diallo, έδωσε 'πικάντικες' λεπτομέρειες γύρω από την πολύκροτη υπόθεση της σεξουαλικής επίθεσης που υποστηρίζει ότι δέχθηκε από τον Ντομινίκ Στρος-Καν.
Περιγράφοντας τη σκηνή, αποκάλεσε 'τρελό' τον άλλοτε παντοδύναμο άνδρα του ΔΝΤ. Μπήκε στο δωμάτιο για να καθαρίσει και τότε εμφανίστηκε γυμνός από το μπάνιο ο Στρος-Καν . «Μόλις τον είδα έστρεψα αλλού το κεφάλι μου. 'Συγγνώμη κύριε', είπα και τότε εκείνος ήρθε προς το μέρος μου και χούφτωσε το στήθος μου 'όχι, δεν χρειάζεται να λυπάσαι' μου είπε».


Συνεχίζοντας την περιγραφή της επίθεσης η καμαριέρα λέει: «Είπα 'κύριε σταματήστε το αυτό. Δεν θέλω να χάσω τη δουλειά μου'' κι εκείνος απάντησε ''δεν θα χάσεις τη δουλειά σου''. Τον έσπρωξα, σηκώθηκα, ήθελα να τον φοβίσω. Του είπα 'Κοιτάξτε, έξω είναι ο προϊστάμενός μου'»
Ωστόσο ο Ντομινίκ Στρος-Καν συνέχισε. «Του έλεγα 'σταμάτα, σταμάτα, σταμάτα', αλλά συνέχιζε να με σπρώχνει. Φοβήθηκα τόσο πολύ, τρομοκρατήθηκα». Η καμαριέρα είπε ότι έμαθε την ταυτότητα του άνδρα που της επιτέθηκε την επόμενη μέρα και αμέσως άρχισε να φοβάται για τη ζωή της.
Δείτε περισσότερα θέματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: