ΣΙΝΕ

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Sunny Μπαλτζή: Η σύντροφος του Λάτσιου σε σέξι φωτογράφιση!!!

Η Sunny Μπαλτζή φόρεσε το μαγιό της, φωτογραφήθηκε για το περιοδικό “ΟΚ!” και αποφάσισε να μιλήσει για το πως αντέδρασε όταν είδε τον εαυτό της πρωτοσέλιδο ως το νέο πρόσωπο στο πλευρό του Γιάννη Λάτσιου.
«Το έμαθα από την αδερφή μου. Πηγαίνοντας στη δουλειά της με το αυτοκίνητο, γύρισε το κεφάλι της προς το περίπτερο, είδε το πρωτοσέλιδο, φρέναρε και τράκαρε!
Εκείνη δεν κατάλαβε τίποτα, παράτησε το

αμάξι της στη Συγγρού, αγόρασε την εφημερίδα και μου τηλεφώνησε αμέσως. Πηγαίνοντας αργότερα να πάρω την εφημερίδα, βρήκα την κοπέλα στο περίπτερο να μου την έχει έτοιμη. Ήταν μεγάλο σοκ για εμένα. Έχασα τέσσερα κιλά μέσα σε τέσσερις μέρες. Δεν μπορούσα να πιω ούτε νερό. Όμως αυτό που με σώζει ως άνθρωπο είναι ότι έχω γερές βάσεις. Όλο αυτό που μου συνέβη κατάφερα να το ανατρέψω μέσα μου και να το φέρω στα μέτρα μου. Αλλά είμαι ακόμη λυπημένη. Η φιλοσοφία μου είναι ότι την αλήθεια μας δεν μπορεί να μας την πάρει κανείς. Δεν μπορεί κανείς να σε διαλύσει. Αν είσαι αξιοπρεπής και ξέρεις πραγματικά ποιος είσαι, πολύ σύντομα θα το ξέρουν και οι άλλοι».

Δείτε περισσότερα θέματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: