ΣΙΝΕ

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Ποιοι διασημοι Ελληνες, πηγαν για ...μαλλια στην Τουρκια;

Είναι δύο πολύ προβεβλημένοι άντρες αν και ηλικιακά απέχουν κοντά μια επταετία . Καθείς στο είδος του...Ντέμης και Αντώνης προσέχουν πολύ την εικόνα τους. Λογικό. Άλλωστε οι δουλειές τους συνδιάζουν εικόνα και μυαλό. Περισσότερο βεβαίως αυτό ισχύει για τον Αντώνη ο οποίος και προβάλλεται καθημερινά απο την τηλεόραση του ΑΝΤ1 παρά για τον Ντεμίνιο. Σήμερα αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας ένα κοινό μυστικό τους. Άλλωστε οι δύο τους πρίν κοντά δύο χρόνια έκαναν πολύ παρέα. Τελευταία έχουν κόψει λίγο...Πoιό είναι το μυστικό;
...Πρίν αρκετό καιρό έκαναν μαζί και για δύο φορές ένα ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη. Eκεί που η τρίχα είναι πιό φτηνή καραφλά αδέρφια μου. Αδέρφια μου "ελικοδρόμια". Αδέρφια μου αλήτες πουλιά. Εκεί λοιπόν οι δύο φίλοι αφού χάρηκαν τα σιροπιαστά τα χαμάμ και τους ναργιλέδες αποφάσισαν να αλλάξουν την εικόνα τους. Και πώς το κατάφεραν αυτό; Επενδύοντας σε τρίχες. Και μη φανταστείτε ότι ξόδεψαν πολλά. Όχι σαν κάτι άλλους που έβαλαν 10.000 ρίζες σε γνωστό γιατρό του Κολωνακίου και τους πήρε τρίχα και ευρώ. Ας μη πώ ονόματα ας μη πώ Νίκο μου...Χάρη μου Χρήστο μου. Ας μείνω στα μικρά ονόματα. 
Στην Τουρκία λοιπόν τα τυπάκια εξασφάλισαν μισές τιμές...και κάπως έτσι και συντήρησαν την εικόνα τους και μαλλί διατηρούν μέχρι σήμερα. Ειδικά ο Aντώνης μπορεί να έσωσε το μπροστινό μέρος αλλά το πίσω...άστο...Προσγειώνεται άνετα Agusta Bell με 8 μποφόρ...Ματαιοδοξία; Όμηροι της εικόνας τους; Αδυναμία να αποδεχτούν το πέρας του χρόνου; Τι να πώ...
Seleo.gr News
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: