ΣΙΝΕ

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Ελένη Φουρέιρα: «Έχω κυτταρίτιδα και στραβά δόντια»!!!

Η Ελένη Φουρέιρα μπορεί να φωτογραφήθηκε με μαγιό σε αισθησιακές πόζες, αλλά εξομολογήθηκε πως έχει κυτταρίτιδα όπως όλες οι γυναίκες! Η ίδια δεν κρύβει ότι θα ήθελε να έχει ίσιο μαλλί και υποστηρίζει ότι το μοναδικό πράγμα που έχει αλλάξει πάνω της είναι...
το σχήμα των φρυδιών! «Είναι αστείο να πει κανείς ότι έχω κάνει πλαστικές, γιατί δεν νομίζω ότι έχω και τόσο μεγάλη διαφορά πια. Αν είχα κάνει πλαστικές, το πρώτο που θα είχα φτιάξει θα ήταν το στήθος μου που είναι μικρό ή θα είχα φουσκώσει τα χείλη μου», υπογραμμίζει η τραγουδίστρια στο περιοδικό OK. «Και εγώ, όπως όλες οι γυναίκες, έχω κυτταρίτιδα... Έχω και στραβά δόντια που μου έχουν πει πολλές φορές να φτιάξω αλλά αρνούμαι γιατί και αυτό είναι στοιχείο της προσωπικότητάς μου», τονίζει η Ελένη και απευθυνόμενη στα νέα κορίτσια ξεκαθαρίζει πως τα τέλεια σώματα μοντέλων ή τραγουδιστών που βλέπουμε στα περιοδικά δεν είναι όπως φαίνονται
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: