ΣΙΝΕ

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Αποκαλύφθηκε ο μπλόγκερ Fjordman

Την ταυτότητά του αποκάλυψε ο μπλόγκερ «Fjordman», ο οποίος μνημονεύεται αρκετές φορές στο μανιφέστο του Νορβηγού μακελάρη Άντερς Μπέρινγκ Μπρέιβικ, με συνέντευξή του στη νορβηγική εφημερίδα Verdens Gang.
Ο Πέντερ Γένσεν, που ανακρίθηκε από τις νορβηγικές αρχές για τη διπλή αιματηρή επίθεση του Μπρέιβικ και θεωρείται βασικός μάρτυρας. Όπως τόνισε, πριν να παραχωρήσει τη συνέντευξη είχε

συμβουλευθεί τον δικηγόρο του.
"Έχω προειδοποιήσει την οικογένειά μου για αυτή τη συνέντευξη και για τη δική μου ασφάλεια τώρα θα κρυφτώ. Ήθελα να δώσω τη συνέντευξη αυτή επειδή κάποια στιγμή θα γινόταν γνωστό το όνομά μου. Είναι επίσης ένας τρόπος να καθαρίσω το όνομά μου", τόνισε.
Στο μπλογκ του, ο Γένσεν είχε αναρτήσει κείμενα με τίτλο: "Το Ισλάμ είναι η πιο επιθετική θρησκεία", "Γιατί δεν μπορούμε να βασιζόμαστε στους μετριοπαθείς μουσουλμάνους;" και "Επιδημία βιασμών από τους μουσουλμάνους της Σουηδίας".
Ο 36χρονος ανέφερε ότι έμεινε έκπληκτος όταν έμαθε ότι το όνομά του αναφέρθηκε 100 φορές στο μανιφέστο των 1.500 σελίδων του Μπράιβικ. Όπως τόνισε δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει ποτέ ξανά το ψευδώνυμο "Fjordman" και παραδέχτηκε ότι ο Μπρέιβικ του έστειλε e-mails το 2009 και το 2010 ζητώντας του να συναντηθούν.
"Δεν ξέρω γιατί μου το ζητούσε, όμως αρνήθηκα. Όχι επειδή μιλούσε για βία, αλλά επειδή είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι είναι βαρετός, όπως ένας πλασιέ ηλεκτρικών σκουπών", πρόσθεσε.
Σε ερώτηση για το αν μετανιώνει γι' αυτά που έγραψε ανέφερε: "Δεν έχω δει κανέναν να επιτίθεται σε κάποιον εξαιτίας όσων έχω γράψει. Και υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι σε όλο τον κόσμο που τα έχουν διαβάσει".
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: