ΣΙΝΕ

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Έλληνας λαϊκός τραγουδιστής με τη λευχαιμία και το θαύμα που τον έσωσε!

Αποτελεί περίπτωση καλλιτέχνη που αγάπα και τιμά το λαϊκό τραγούδι, το οποίο υπηρετεί με τον δικό του μοναδικό τρόπο εδώ και πολλά χρόνια.
Και με την ιδιότητά του ως τραγουδιστής αλλά και ως δημιουργός πολλών και μεγάλων επιτυχιών. Μιλώντας σε καθημερινή εφημερίδα ο
Χάρης Κωστόπουλος αποκάλυψε πως στα 27 του χρόνια οι γιατροί ανακάλυψαν ότι πάσχει από λευχαιμία. «Στα είκοσι επτά μου οι γιατροί διαπίστωσαν τυχαία ότι πάσχω από λευχαιμία. Εγώ και η οικογένειά μου χάσαμε τη γη κάτω από τα πόδια μας. Αφού με είδαν κορυφαίοι Έλληνες γιατροί, έφυγα και πήγα στο Λονδίνο για εξετάσεις και θεραπεία…
. «Γιατί σ’ εμένα; Τι αμαρτίες έχω κάνει;» αναρωτιόμουν. Η κατάσταση ήταν πολύ δύσκολη μέχρι τη στιγμή που η μητέρα μου πήγε στο μοναστήρι του Αγίου Ραφαήλ στη Μυτιλήνη και παρακάλεσε τη χάρη Του στην ηγουμένη Ευγενία», περιγράφει και συνεχίζει: « Εγώ πίστευα, αλλά δεν ήμουν ποτέ πολύ της θρησκείας. Ένα βράδυ και ενώ συνέχιζα τη θεραπεία μου, εμφανίστηκε στον ύπνο μου μια μορφή που είχε εκτόπισμα αεροπλάνου, φορούσε ράσα, μου είπε «μη φοβάσαι» και εξαφανίστηκε. Αυτό ήταν, σε λίγες ήμερες οι εξετάσεις μου ήταν πεντακάθαρες, κάτι που δεν μπόρεσαν ποτέ να το εξηγήσουν οι Άγγλοι και οι Έλληνες γιατροί. Από τότε κάθε χρόνο επισκέπτομαι το μοναστήρι και στη χάρη του Αγίου βάφτισα τον μικρό μου γιο Ραφαήλ. Δεν έκανα ποτέ πρώτο θέμα αυτό το θαύμα που δέχτηκα, παρά το κράτησα μόνο για τον εαυτόν μου και το έκανα στάση ζωής…»
Δείτε περισσότερα θέματα 
ierosagon

Δεν υπάρχουν σχόλια: