ΣΙΝΕ

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Ποια γνωστή τηλεπερσόνα μπορεί να συναντήσεις συχνά σε lesbian bar?

Δηλώνει ότι δεν θα της λείψει η εκπομπή στην οποία συμμετείχε πέρυσι και η οποία έκανε τεράστια επιτυχία.
“Πηγαίνω συχνά σε gay μαγαζιά και σε lesbian bar, αλλά δεν αποτελώ στόχο τους και έτσι δεν

μου την πέφτουν! Έχω πολλούς ανθρώπους στο περιβάλλον μου, που τους αρέσει πολύ να βγαίνουν σε αυτά τα μαγαζιά, οπότε για μένα είναι σαν να πηγαίνω σε ένα μπαρ με τους φίλους μου.
Άλλωστε, συνήθως παίζουν τέλεια μουσική! Έχω περάσει πολύ καλά σε αυτά τα μαγαζιά!” δήλωσε η Λυδία Παπαϊωάννου στο περιοδικό People.

Όσον αφορά στο “Just the 2 of us” είπε: “Δεν έκανα κάποια συζήτηση με το κανάλι, οπότε δεν θα συνεχίσουμε. Δεν μπορώ να σου πω ότι θα μου λείψει -και αυτό γιατί δεν το συνήθισα. Δεν ήταν η καθημερινότητά μου, ούτε είχα στοιχηματίσει σε αυτό. Ωστόσο, μου άρεσε πάρα πολύ”.

Δείτε περισσότερα θέματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: