ΣΙΝΕ

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Ποιος γνωστός ηθοποιός δούλεψε σερβιτόρος;

Στην εκπομπή «Πολύ μπλα μπλα» μίλησε ο Ορέστης Τζιόβας για τα επαγγελματικά του σχέδια αλλά και για την προσωπική του ζωή. Δε θέλησε να αναφερθεί πολύ στη σχέση του με την Κατερίνα Παπουτσάκη, ωστόσο ομολόγησε, ότι πέρσι δούλευε ως σερβιτόρος, προκειμένου να βγάζει τα «προς το ζην».
Σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη, ο Ορέστης Τζιόβας μίλησε για τα παιδικά του χρόνια και για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει. «Δεν ήμουν καλός μαθητής, έκανα δύο φορές την πρώτη λυκείου, από μικρό με κέρδισε η μουσική» δήλωσε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε ότι δεν έχει ψηφίσει ποτέ του, καθώς δεν ασχολείται με τα πολιτικά: «Δεν έχω ψηφίσει ποτέ μου. Κακώς βέβαια, αλλά δεν έχω πάει».
Ένα χρόνο πριν, ο νεαρός ηθοποιός δούλευε ως σερβιτόρος προκειμένου να βγάλει τα έξοδά του. Όπως είπε, είναι μία δουλειά που έχει κάνει στο παρελθόν κι αν χρειαστεί, θα την κάνει ξανά: «Πέρσι δούλευα σερβιτόρος να βγάλω λεφτά. Αν χρειαστεί θα το ξανακάνω. Αν δεν έχει λεφτά, δουλεύεις.» τόνισε και περιέγραψε πώς αισθάνθηκε: «Πολύ ωραία. Επέστρεψα λίγο σε ένα κύκλο ανθρώπων “κανονικών” και όχι καλλιτεχνών» σχολίασε.
Μικρή αναφορά, έκανε ο Ορέστης Τζιόβας χωρίς να θέλει να επεκταθεί έκανε στην σχέση του με την Κατερίνα Παπουτσάκη: «Το έχω συνηθίσει να με ρωτάνε για την Κατερίνα. Είμαστε μαζί. Τι να πούμε περισσότερο γι’ αυτό;» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: