ΣΙΝΕ

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Η Πηνελόπη και το σεξ

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου είναι σέξι και δεν έχει και πρόβλημα να μιλάει για το σεξ!
«Όταν ήμουν 12 χρονών, ο πατέρας μου, μου εξήγησε τα πάντα για το σεξ. Η μαμά μου ούρλιαζε από πίσω. Οι εποχές είχαν ήδη αλλάξει, ήμουν κι εγώ υποψιασμένη. Αυτό που μου έλεγε είναι
πως κάποια στιγμή θα γνωρίσω κάποιον άνδρα και θα κάνω έρωτα και πως πρέπει να σέβομαι τον εαυτό μου».
Η όμορφη Πηνελόπη συνεχίζει: «Το πρώτο μου αγόρι ήταν στα 15 μου. Ερχόταν σπίτι μου, πήγαινα κι εγώ στο δικό του. Τον είχαν γνωρίσει οι γονείς μου, ήξεραν και ήθελαν να γνωρίζουν για να μην τα κάνω πίσω από την πλάτη τους. Τώρα είμαι σε μεταβατικό στάδιο, αναθεωρώ πολλά πράγματα και βλέπω πως κάποιες φορές υπάρχουν κάποια λάθη».
Η Αναστασοπούλου που φέτος διαπρέπει στο θέατρο και στην παράσταση «Μαύρη Κωμωδία» αποκάλυψε, επίσης, πως: «Είμαι λίγο πιο παραδοσιακή στα αγόρια μου. Είμαι πολύ προστατευτική, τους φροντίζω λίγο παραπάνω και τους φοβίζω, τους φέρομαι σα μητέρα».
Δείτε περισσότερα θέματα 
shoot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: