ΣΙΝΕ

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Διάσημος ποδοσφαιριστής έχασε 2 εκατ. λίρες στον τζόγο!!!

Εθισμένος στον τζόγο είναι ο Μάικ Τσόπρα. Ο επιθετικός της Ίπσουιτς, μιλώντας σε βρετανικά Μέσα, αποκάλυψε ότι τα τελευταία χρόνια έχει χάσει δυο εκατομμύρια λίρες από συμμετοχή του σε τυχερά παιχνίδια, επισημαίνοντας πως γι'αυτό τον λόγο έχει αντιμετωπίσει αρκετά προβλήματα.
«Έχω χάσει περίπου 2 εκ. λίρες στο στοίχημα και γενικότερα στον τζόγο. Το πρώτο σου ποντάρισμα, είναι το χειρότερο ποντάρισμα. Όσο περνούσαν τα χρόνια και άρχιζα να κερδίζω περισσότερα χρήματα, τόσο πιο πολλά άρχιζα να ποντάρω. Σε κάποιες περιόδους στοιχημάτιζα 20.000 λίρες τη μέρα. Μόλις έμπαινα στο γήπεδο, αφοσιωνόμουν στη δουλειά μου, στο ποδόσφαιρο. Με το που τελείωναν όμως οι αγώνες και έμπαινα στα αποδυτήρια, άνοιγα το κινητό μου με αγωνία για να δω αν είχα κερδίσει» τόνισε αρχικά ο 28χρονος πρώην φορ της Νιούκαστλ.


«Έπαιζα τραυματίας για να ξεπληρώσω χρέη»
Εν συνεχεία ο στράικερ των Ουαλών αποκάλυψε πως:«… έφτασα να θέλω να παίζω για να παίρνω το μπόνους συμμετοχής και να έχω χρήματα να τζογάρω. Κάποιες φορές αγωνίστηκα τραυματίας για να μπορέσω να ξεπληρώσω χρέη. Στην πρώτη μου χρονιά στην Κάρντιφ, είχα ένα ανοιχτό χρέος από τότε που αγωνιζόμουν στη Νιούκαστλ. Έπρεπε να φύγω από την ομάδα και να πάρω μεταγραφή για να μπορέσω να ξεπληρώσω αυτό το χρέος».
Zougla.gr
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: