ΣΙΝΕ

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

50αρα πούλησε το σπίτι της για να αποκτήσει το τέλειο σώμα!!!

Τι να τα κάνεις τα λεφτά αν δεν έχεις κορμί, σκέφτηκε μια 50χρονη η οποία πούλησε το σπίτι της για να γίνει καλλονή.
Η Jayne Fenney έχασε 70 κιλά, πούλησε το σπίτι της για να γίνει κορμάρα αλλά παραμένει λίγο ακόμα ανικανοποίητη με την εμφάνισή της. Έχει δώσει μέχρι στιγμής 30.000 λίρες από αυτά τα 14.000 ήταν για body lift και 16.000 σε επεμβάσεις στα χέρια, το στήθος και τους μηρούς.
Από το 120.000 αξίας σπίτι της μένει σε ένα τροχόσπιτο ενώ επίσης πούλησε το διπλό κρεβάτι, το στεγνωτήριο και μια τηλεόραση μεγάλων ιντσών.


"Μπορεί να φαίνεται περίεργη η κίνησή μου αλλά είναι το καλύτερο που έκανε. Δε μετανιώνω για τίποτα. Το να νιώθεις καλά αξίζει πολύ παραπάνω από 10 σπίτι", είπε η Jayne στην Daily Mail.

Από μικρή είχε παραπανίσια κιλά και όπως αποκαλύπτει στο σχολείο οι συμμαθητές της την κορόιδευαν τόσο για αυτό όσο και για τα δόντια της γεγονός που της δημιούργησε κόμπλεξ.
"Πλέον μπορώ να φορώ μπικίνι. Έχω αγοράσει πάρα πολλά για να δείξω τη νέα μου σιλουέτα και έχω επιτέλους αυτοπεποίθηση. Δεν κρύβομαι πίσω από πετσέτα θαλάσσης και είμαι υπερήφανη για το σώμα μου", κατέληξε.

Έλεος!!!
Δείτε περισσότερα θέματα  

Δεν υπάρχουν σχόλια: