ΣΙΝΕ

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Βούλα Παπαχρήστου: Συγκλονίζει η ιστορία αθλήτριας του τριπλούν!

Ένα συγκλονιστικό περιστατικό, που παραλίγο να της στοιχίσει την ίδια της την ζωή είχε πριν από λίγες ημέρες η πρωταθλήτρια του τριπλούν
Η ξανθιά αθλήτρια βρισκόταν στο κλειστό του ΟΑΚΑ για την συνηθισμένη της προπόνηση στο τρέξιμο, τραβώντας το έλκηθρο με τα βάρη. Όπως ήταν επόμενο, το κεφάλι της ήταν κατεβασμένο και δεν πρόσεξε τον νεαρό αθλητή Δημήτρη Χήνη που έτρεχε κι εκείνος, από την αντίθετη όμως κατεύθυνση. Οι δύο αθλητές συγκρούστηκαν με μεγάλη ταχύτητα.
Η Βούλα χτύπησε με δύναμη το κεφάλι της στο στήθος του αθλητή με αποτέλεσμα να
πέσει στο έδαφος λιπόθυμη. Η γλώσσα της γύρισε και αμέσως έτρεξαν για την παροχή πρώτων βοηθειών δύο προπονητές (οι Γιώργος Πομάσκι και Θέμης Μαρσέλος) και ο αθλητής Μάκης Στεργιούλης.
Αν και οι τρεις τους κατάφεραν να της επαναφέρουν την γλώσσα, ωστόσο κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της στο ΚΑΤ. Εκεί υποβλήθηκε σε αξονική τομογραφία στο κεφάλι και τον αυχένα, όπου ευτυχώς δεν διαπιστώθηκε κάτι το ανησυχητικό. Η πρωταθλήτρια του τριπλούν έχει ράγισμα στο δεξί της χέρι και ράμματα στα χείλη.
«Χτύπησα με δύναμη στο στήθος του Δημήτρη και έπεσα λιπόθυμη στο έδαφος. Από την πτώση χτύπησα στα χείλη μου και είχα ματώσει. Ευτυχώς ήταν κοντά μου ο Πομάσκι, ο Μαρσέλος και ο Στεργιούλης και έτρεξαν για τις πρώτες βοήθειες. Η γλώσσα μου είχε γυρίσει και έκαναν προσπάθειες να μου ανοίξουν το στόμα. Όπως μου είπαν, το στόμα μου δεν άνοιγε και ήταν έτοιμη να μου σπάσουν τα μπροστινά δόντια. Ευτυχώς μετά από αρκετές προσπάθειες, μου άνοιξαν το στόμα και μου τράβηξαν την γλώσσα. Αν αργούσα λίγο ακόμη ίσως να μην μιλούσαμε τώρα. Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά», δήλωσε στην Espresso, (που έφερε στο φως την είδηση) η αθλήτρια, προσθέτοντας ότι αν και ήταν η πρώτη φορά που της συνέβη τέτοιου είδους περιστατικό, περιμένει το ΟΚ από τον γιατρό της για να ξεκινήσει και πάλι προπονήσεις φυσικά με πολύ μεγάλη προσοχή.
Για τις πρώτες βοήθειες που προσέφερε σε κοπέλα που επίσης γύρισε η γλώσσα της μίλησε με σχετικό tweet του, το απόγευμα της Κυριακής, (13/11) ο Γιώργος Τσαλίκης: «Πώς λέμε μάθε τέχνη κι άστηνε; Το πρωί χρειάστηκε να δώσω πρώτες βοήθειες σε μια κοπέλα που γύρισε η γλώσσα της. Ενιωσα ανακούφιση και χαρά», έγραψε στο προσωπικό του λογαριασμό ο τραγουδιστής, διευκρινίζοντας λίγες ώρες μετά ότι δεν πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο, αλλά για ανάλογο περιστατικό.
Star.gr
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: