ΣΙΝΕ

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Έλληνας τραγουδιστής δηλώνει: "Δεν είμαι Χριστιανός"

Μία αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε ο Νότης Σφακιανάκης στη Φαίη Σκορδά και την εκπομπή «Πρωινό Μου», χωρίς να διστάσει να μιλήσει για την πολιτική κατάσταση της χώρας αλλά και για τη θρησκεία.
Εντύπωση προκάλεσε στην 31χρονη παρουσιάστρια το γεγονός ότι ο Νότης Σφακιανάκης δεν πιστεύει, όπως ο ίδιος δήλωσε, στο Θεό. «Εσύ πιστεύεις στο Θεό; Που είναι ο Θεός, για δείξ’ Τον μου, να πιστέψω κι εγώ. Θέλω» ανέφερε χαρακτηριστικά. «Αγνωστικιστής είμαι» πρόσθεσε. «Θέλω να υπάρχει μια ανώτερη δύναμη για να ζητήσω ελεημοσύνη. Κι εγώ την έχω ζητήσει δύο φορές στη ζωή μου. Όμως, αυτό που βλέπω γύρω μου είναι το κακό» συνέχισε, ενώ αργότερα εξήγησε: «Δεν είμαι Χριστιανός. Ούτε τα παιδιά μου είναι».
Zougla.gr
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: