ΣΙΝΕ

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Το "τυχερό" κουστούμι του Άδωνη Γεωργιάδη!

Με το ίδιο… κουστούμι που φορούσε και πριν πήγε ο νέος υφυπουργός Ναυτιλίας Άδωνις Γεωργιάδης στην ορκωμοσία, όπως αποκάλυψε ο ίδιος στο «Ράδιο 9» σήμερα το πρωί. Απαντώντας συγκεκριμένα σε ερώτημα για το εάν τελικά χρειάστηκε να ράψει κοστούμι ή πήγε με το δικό του, δήλωσε αφοπλιστικά:
«Με αυτό που είχα πήγα». Δήλωσε ακόμα ότι αυτές τις 100 ημέρες που έχει προσδιορισμένο χρόνο διάρκειας η νέα κυβέρνηση, θέλει να επικεντρωθεί στα καθήκοντά του ως υφυπουργού και όχι στα κομματικά του καθήκοντα.
«Θέλω να είμαι πάρα πολύ ειλικρινής: Αυτές τις 100 μέρες που έχω αναλάβει μια πολύ μεγάλη ευθύνη και για την οποία είμαι διατεθειμένος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, έχω αποφασίσει να μην εμπλακώ καθόλου στη γενική πολιτική και να μείνω επικεντρωμένος σε αυτά που πρέπει να λύσω». Τ’ ακούς Γιώργο Καρατζαφέρη;…
Star.gr
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: