ΣΙΝΕ

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Ποια γνωστή ηθοποιός δήλωσε: "Με είχαν διώξει από όλα τα σχολεία της Ελλάδας" (video)

Είναι καλή στη δουλειά της και πέρα από την υποκριτική, είναι βαθιά πολιτικοποιημένο ον.
Οι απόψεις της, την έχουν «βάλει» σε μπελάδες αρκετές φορές, κάτι όμως το οποίο δεν φαίνεται να την ενοχλεί και να την κάνει να σταματήσει να έχει τη δική της άποψη. 
Ο λόγος για την...
Τιτίκα Σαριγκούλη, η οποία παραδέχεται στο περιοδικό «Λοιπόν» ότι πολλές φορές την έχουν απειλήσει ακόμα και ότι θα την λιντσάρουν. «Έχω υποστεί πολλές διώξεις. Δεν έχω κάνει ούτε φυλακή ούτε εξορία. Έχω όμως διωχθεί από όλα τα σχολεία της ελληνικής επικράτειας», δηλώνει ενώ συνεχίζει λέγοντας: «Για να τελειώσω το Γυμνάσιο έκανα τρία χρόνια παραπάνω, δεν με άφηναν. Με έδιωχναν και μου κρατούσαν κι ένα χρόνο παραπάνω, με άφηναν στην ίδια τάξη. Τέλειωσα 21 χρονών το σχολείο και κάθε μέρα ήταν η Ασφάλεια στο σπίτι μου».
gossip-tv.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: