ΣΙΝΕ

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Πώς εμπλέκεται ο αδελφός του Γιώργου Τσαλίκη στον ξυλοδαρμό του Γκλέτσου;

Ο πρόσφατος άγριος καυγάς του Απόστολου Γκλέτσου, με τον πρόεδρο της δημοτικής κοινότητας Στυλίδας Ευάγγελο Κυριακίδη, είχε και άλλες προεκτάσεις αφού ο δήμαρχος είχε και λεκτική αντιπαράθεση με τον αδελφό του Γιώργου Τσαλίκη, Παναγιώτη.
Ο τελευταίος επιμελείται εθελοντικά τις
καλλιτεχνικές εκδηλώσεις στην «Παραμυθοχώρα» στο πάρκο λαού στη Στυλίδα ενώ είναι και κουμπάρος του Ευάγγελου Κυριακίδη. Ο ίδιος, μιλώντας στο Ciao αποκαλύπτει το παρασκήνιο αυτής της ιστορίας: «Με τον Ευάγγελο είμαστε κουμπάροι, είμαστε οικογενειακοί φίλοι 34 χρόνια, τον έχω στεφανώσει και του έχω βαφτίσει το παιδί. Τον υποστηρίζω ψυχολογικά και εννοείται ότι δεν είναι ευχάριστο όλο αυτό που συμβαίνει» λέει ο Παναγιώτης Τσαλίκης και συνεχίζει: «Είναι δυσάρεστο να υπάρχουν τέτοιες καταστάσεις χρονιάρες μέρες, όμως δεν μπορώ να ακυρώσω κάτι που έχει φιλανθρωπικό σκοπό.


Έχουμε φτύσει αίμα τρεις μήνες για να διοργανώσουμε την «Παραμυθοχώρα». Εγώ νιώθω μόνο μια πικρία ι’ αυτά που συνέβησαν». Ο αδελφός του τραγουδιστή παραδέχεται επίσης πως: «Εγώ είχα ένα φραστικό επεισόδιο με το δήμαρχο. Σε τραπέζι που τρώγαμε υπήρξε μια αντιπαράθεση πάνω στο θέμα της διοργάνωσης με τον Απόστολο Γκλέτσο. Δεν έχω διαπληκτιστεί μαζί του».
gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: