ΣΙΝΕ

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Η Διαμάχη Στέλλας Μπεζαντάκου Εναντίον Βέρας Λάμπρου

Οι δύο σεξοβόμβες βρίσκονται σε αντιδικία από το 2006 και μόλις πριν από δύο ημέρες η Στέλλα Μπεζαντάκου κέρδισε την πρώτη μάχη στην Ευελπίδων.
Το δικαστήριο επέβαλε στη Βέρα Λάμπρου ποινή δεκάμηνης φυλάκισης με τριετή αναστολή έπειτα από μήνυση που κατέθεσε εναντίον της η Στέλλα Μπεζαντάκου για..
συκοφαντική δυσφήμηση, εξύβριση και απειλή.
Η διαμάχη ανάμεσα στις δύο κυρίες είχε ξεκινήσει τον Μάιο του 2006 μέσα από τα τηλεοπτικά παράθυρα των μεσημεριανών εκπομπών που παρουσίαζαν τότε η Χριστίνα Λαμπίρη και η Τατιάνα Στεφανίδου.
Οπως δήλωσε στην «Espresso» η Στέλλα Μπεζαντάκου, αφορμή στάθηκαν κάποιες δηλώσεις της Βέρας Λάμπρου που έθιγαν την προσωπικότητά της: «Είχε μιλήσει για εμένα με τα χειρότερα λόγια και μάλιστα όχι σε μία, αλλά σε δύο εκπομπές. Την είχα προειδοποιήσει να σταματήσει, αλλά δεν θέλησε. Μάλιστα, όταν της είχα στείλει εξώδικο, το είχε σκίσει επιδεικτικά μπροστά στην κάμερα» λέει η κυρία Μπεζαντάκου.
Η δίκη έγινε προχθές και διήρκεσε περίπου μία ώρα, με τις δύο αοιδούς να έρχονται σε αντιπαράθεση ενώπιον των δικαστών: «Μαζί μου είχα δύο μάρτυρες: τον πατέρα μου και την αδελφή μου. Επίσης, είχα απομαγνητοφωνήσει όλα όσα είχε πει η κυρία Λάμπρου και τα προσκόμισα στο δικαστήριο. Με έβριζε χυδαία. Μάλιστα, είχε ισχυριστεί πως φλέρταρα τον σύζυγό της, πράγμα που και ο ίδιος το διέψευσε μπροστά στο δικαστήριο» εξηγεί η Στέλλα Μπεζαντάκου και τονίζει πως αισθάνεται δικαιωμένη από την απόφαση του δικαστηρίου: «Κατά καιρούς με έχουν σχολιάσει αρκετοί και δεν έχω αντιδράσει. Ηταν η πρώτη φορά που κατέθεσα μήνυση διότι ξεπέρασε τα όριά μου. Αισθάνομαι απόλυτα δικαιωμένη».
Από την πλευρά της η Βέρα Λάμπρου παραδέχτηκε πως έγινε το δικαστήριο, ωστόσο τόνισε πως έχει γίνει έφεση στην ποινή: «Η απόφαση ήταν δεκάμηνη φυλάκιση με τριετή αναστολή, ωστόσο ο δικηγόρος μου άσκησε έφεση στην απόφαση» δήλωσε στην «Espresso» και αποκάλυψε πως εκκρεμεί άλλο δικαστήριο για μήνυση που έχει καταθέσει η ίδια κατά της Στέλλας Μπεζαντάκου για εξύβριση και απειλές κατά ανηλίκου.
Espressonews
Δείτε περισσότερα θέματα 
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παρόντος ιστολογίου με την παραπομπή στην πηγή με σχετικό ενεργό link (Νόμος 2121/1993)

Δεν υπάρχουν σχόλια: