ΣΙΝΕ

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Γιατί θεωρώ το ''Φίμωτρο'' το κορυφαίο Blog της Ελλάδας!!!

Είχα την τύχη η ατυχία να ασχοληθώ για πρώτη φορά με το blogging πριν από 2 1/2 χρόνια .
Τύχη γιατί μου διεύρυνε κάποιους ορίζοντες και ατυχία γιατί έκανα το λάθος να ασχοληθώ μόνος μου,χωρίς συνεργάτες, πράγμα που με απομάκρυνε από άλλες χαρές.
Όλα τα επιτυχημένα blog έχουνε από 2 έως 100 άτομα .Κάποιος αναλαμβάνει την προώθηση και τις δημόσιες σχέσεις ,άλλοι τον σχεδιασμό και άλλοι τα κείμενα.Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος σου.Όπως λέει ο φίλος μου ο Κώστας, παλιός blogger από τον Βατόλακκο Γρεβενών, ένα μυαλό έχουμε...


Το πως ορίζεται η επιτυχία διαφέρει.Σε άλλους μετράνε οι φιλίες που αναπτύσσεις με άλλους blogger ενώ σε άλλους η επισκεψιμότητα του blog η οποία ίσως φέρει κέρδη από διαφημίσεις.
Ξέρουμε πως η Alexa ( www.alexa.com) είναι η πιο αναγνωρισμένη εταιρία επεξεργασίας πληροφοριών του διαδικτύου που μετράει την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων στο web.
Ανά πάσα στιγμή δίνει στατιστικά στοιχεία για τα πιο δημοφιλή sites, ενώ διατηρεί και έναν κατάλογο κατάταξης των ιστοτόπων, τόσο παγκοσμίως, όσο και στην χώρα τους.
Αυτή την στιγμή για την Ελλάδα την κατάταξη την βλέπουμε ΕΔΩ


Αν και μόνος ,είχα καταφέρει με το πρώτο blog που έφτιαξα να φτάσω μέχρι την θέση 996 της Αlexa στην Ελλάδα ,όμως σαν είδα πως αυτό μου έτρωγε 5-6 ώρες καθημερινά το ψιλοπαράτησα και πλέον κάνω 1-2 αναρτήσεις την ημέρα εκεί ,για την τιμή των όπλων.
Αυτό εδώ το blog to ξεκίνησα με άλλο σκεπτικό.Ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις από τα μέρη που έχω πάει στην Ελλάδα,και να ανακαλύψω ιντερνετικά και αυτά που δεν έχω επισκεφτεί ακόμα.Έλα όμως που για μένα Blogging είναι και η επισκεψιμότητα .Καλώς η κακώς έτσι έχω μάθει.
Ο πιο διαδεδομένος τρόπος για να σε διαβάζουν άλλοι είναι οι λίστες με τα φιλικά ιστολόγια που έχουν στις πλαινές στήλες τους τα περισσότερα Blog.Μόλις ανεβάσεις μια ανάρτηση στο δικό σου αυτή αυτομάτως πάει στην κορυφή της λίστας του αλλουνού και μπορεί να την πάρει το μάτι του αναγνώστη που εκείνη την στιγμή διαβάζει κάτι και να μπεί και στο δικό σου Blog.
Το θεωρούσα δεδομένο να προσθέτω οποιονδήποτε blogger μου το ζητούσε στην λίστα ιστολογίων μου και είχα φτάσει να έχω κάπου 300 blog συνδεδεμένα .Ήταν για μένα κάτι το αυτονόητο.

Πήρα λοιπόν μια μεγάλη κρυάδα όταν θέλοντας να προωθήσω αυτό εδώ το blog που είναι άγνωστο ,έστειλα 300 email, incognito όμως ,σε όλους αυτούς με τους οποίους είχα πάρε δώσε τα τελευταία 2 χρόνια.
Παιδιά τους είπα,θα χαρώ να ανταλλάξουμε λινκ.
Ξέρετε πόσοι καταδέχτηκαν να απαντήσουν? Περίπου 15 !! ( Οι υπόλοιποι 12 από τους 27 που έχω αυτή τη στιγμή στην λίστα μου με ψάξανε και με βρήκαν αυτοί.)
Ένας λοιπόν από αυτούς που με πρόσθεσαν στην λίστα ιστολογίων τους είναι και ένα από τα μεγάλα ελληνικά site-το Fimotro. Ήταν μάλιστα από τους τελευταίους που έστειλα email.
Είχα ξεκινήσει από τους μικρότερους .
Είχα στείλει email και στο Taxalia που μου είχε απαντήσει ''Βεβαίως,άυριο όμως''
Το βιβλίο ''tomorrow never comes '' το διαβάσατε? Κοινώς με γράψανε εκεί που δεν πιάνει μελάνη πουλώντας από πάνω και ειρωνεία.
Εκεί λοιπόν που είχα χάσει κάθε ιδέα για την περίφημη αλληλεγύη των blogger ήρθε το Fimotro να προσθέσει και τα 2 Blog μου στην πλαινή μπάρα του αμέσως μόλις τους το ζήτησα.
Βλέπω μάλιστα πως έχει βάλει και δεκάδες άλλους ,μικρούς και μεγάλους .
Πράγμα που σημαίνει πως όσοι και αν διαχειρίζονται το blog αυτό,το οποίο βρίσκεται στην θέση 190 της Αlexa,κάποιοι τους παραμένουν blogger με την σωστή έννοια και δεν ξεχάσαν ποτέ το ότι και αυτοί ξεκίνησαν από το μηδέν.
Χαίρετε κύριοι blogger ,όσοι από εσάς δεν κάνατε καν τον κόπο να απαντήσετε στα email μου.Μου θυμίζετε τους γλύφτες των πολιτικών και τις ξανθιές κυριλάτες persones της Μυκόνου που τόσο συχνά κράζετε στις ίδιες σας τις αναρτήσεις.
Γιατί πολύ απλά τρέχετε πίσω από τον μεγάλο μπας και σας πετάξει κανένα ψίχουλο ενώ τον μικρό μάθατε να τον θεωρείτε tres banal .
Δείτε περισσότερα θέματα  englishgreece.blogspot.com
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παρόντος ιστολογίου με την παραπομπή στην πηγή με σχετικό ενεργό link (Νόμος 2121/1993)

Δεν υπάρχουν σχόλια: