ΣΙΝΕ

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Κυρία της showbiz δηλώνει : "Δεν έχω λεφτά να πληρώσω το χαράτσι"

«Δεν έχω λεφτά να το πληρώσω! 
Πού να τα βρω;», εξομολογήθηκε γνωστή κυρία της showbiz, αποκαλύπτοντας πως το χαράτσι μέσω της ΔΕΗ της ήρθε 1.132 ευρώ για τα 158 τετραγωνικά του σπιτιού της!
Η επώνυμη που δεν έχει να πληρώσει είναι η...
Γιολάντα Διαμαντή, όπως αποκάλυψε η ίδια στην εκπομπή «Πρωινό ΑΝΤ1».
«Σαν γνήσια ξανθιά που είμαι, είδα το 1.132 αλλά δεν ήξερα ότι είναι δύο δόσεις. Νόμιζα θα δώσω 700κάτι και, όταν μου το είπε η μάνα μου, έπαθα», εξομολογήθηκε.
Όπως είπε, δεν θα το πληρώσει γιατί δεν έχει λεφτά, ενώ αστειεύτηκε προσθέτοντας πως θα ζητήσει... αναδρομικά από τον ΑΝΤ1 από τότε που δούλευε.
Απορίες για το χαράτσι είχε η Σταματίνα Τσιμτσιλή, η οποία εξομολογήθηκε πως όταν της ήρθε η «λυπητερή» ρώτησε αν είναι υποχρεωτικό να πληρώσει. Το τι έπραξε τελικά η παρουσιάστρια, παραμένει άγνωστο...

Star.gr
Δείτε περισσότερα θέματα 
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παρόντος ιστολογίου με την παραπομπή στην πηγή με σχετικό ενεργό link (Νόμος 2121/1993)

Δεν υπάρχουν σχόλια: