ΣΙΝΕ

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Επεισόδιο μεταξύ Ελένης Μενεγάκη και φωτορεπόρτερ!!!

Επεισόδιο σημειώθηκε την περασμένη Τρίτη ανάμεσα στην Ελένη Μενεγάκη και φωτορεπόρτερ που προσπάθησε να την φωτογραφίσει.
Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται ο άνθρωπος που θέλησε να απαθανατίσει την στιγμή που η παρουσιάστρια έβγαινε από γνωστό εμπορικό κέντρο των βορείων προαστίων.

«Την Τρίτη ειδοποιήθηκα ότι έχει πάει η Ελένη Μενεγάκη και πήγα να την βγάλω φωτογραφία. Αυτή εκμεταλλευόμενη ότι υπήρχε απεργία στα Μέσα Ενημέρωσης είχε πάει να κάνει τα ψώνια της μαζί με τον οδηγό της. Όταν πήγα να την φωτογραφίσω, αυτή αρνήθηκε να με κοιτάξει και ήταν εκνευρισμένη. Μου κάνει «όχι, όχι με τα ψώνια» κι εκείνη την στιγμή της απαντάω «οκ, τότε χωρίς τα ψώνια. Μου έκανε και ο οδηγός της κάποιο σήμα, με το οποίο δεν μου επέτρεπε να την φωτογραφίσω», δήλωσε o φωτορεπόρτερ, τονίζοντας ότι το περιστατικό συνέβη κατά την στιγμή της εξόδου της από το πολυκατάστημα και στην προσπάθειά της να φύγει. «Κρύφτηκε λίγο, πέρασε, μου μίλησε λίγο άσχημα…», πρόσθεσε.
Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, o ίδιος φωτορεπόρτερ δήλωσε ότι η παρουσιάστρια πηγαίνει στο συγκεκριμένο εμπορικό κέντρο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, ενώ αυτή ήταν η πρώτη φορά που την είδε τόσο εκνευρισμένη. «Την έχω φωτογραφίσει πολλές φορές. Είναι χαρούμενη, ευδιάθετη, δεν την έχω πετύχει ποτέ σε τέτοια στιγμή. Αυτό μου έκανε εντύπωση. Ακόμη κι όταν είναι με τον Ματέο, πάντα χαρούμενη βγαίνει», τόνισε.
Μάλιστα, αναφέρθηκε και στον σύντροφο της Ελένης Μενεγάκη Ματέο Παντζόπουλο, ο οποίος, φαίνεται πως πλέον δεν αντιμετωπίζει απολύτως κανένα πρόβλημα με τους φωτογράφους. «Τώρα πραγματικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, μάλιστα διευκολύνει κι αυτός την δουλειά μας», κατέληξε ο φωτογράφος, ο οποίος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε ότι όταν η Ελένη βγαίνει για ψώνια με τον Ματέο, δεν έχει μαζί της τον οδηγό της.
Star

Δεν υπάρχουν σχόλια: